Mesej Seorang Penulis

Tak kisahlah entri tu panjang ke pendek ke.


Yang panjang belum tentu penuh dengan maklumat.
Yang pendek tak semestinya tin kosong.


Terpulanglah pada penulis.
Cara olahan ceritanya.

Kadang , entri panjang pun mesej yang nak disampaikan terasa payah sangat nak terima.
Entri pendek pula , jangan dipandang pendeknya saja.
Sebab selalunya , pandai olah , mudahlah pembaca dapat mesejnya.


Tak kisahlah panjang ke pendek.
Dia menulis , mesti ada yang nak disampaikan.
Biarpun dia cuma update , "saya deactivate akaun facebook saya" ..

Previous
Next Post »

6 Comments

Click here for Comments
diana
admin
February 20, 2013 at 12:39 PM ×

kalau entry panjang2 tapi citer pasal satu benda je akak ok.tapi kalau panjang2 lepas tu dalam nya semua nk citer jadi keliru lak..lagi2 entry tu macam rencana..kalau citer macam diary ok je..

Reply
avatar
ary_lee
admin
February 20, 2013 at 9:44 PM ×

Ada orang komen entri tia panjang2 ke? Huhuhu

Reply
avatar
February 20, 2013 at 11:28 PM ×

betul tuh.. atleast ada gak di tulis kannn... hihi... kalu panjang2 pun belum tentu ada 'isi'.. :-)

Reply
avatar
Cik Tia
admin
February 21, 2013 at 11:48 AM ×

hehe .. tak ada pun ary :)

Reply
avatar
Encik H
admin
March 7, 2013 at 5:19 PM ×

terfikir pulak entry sy sebelum2 ni ada mesej ke tidak..sebab kadang2 rasa macam takde pengisian apa2..hahaha

Reply
avatar