Oh! Bahangnya Semakin Terasa...

Assalamualaikum ..

Selepas beberapa jam menunggu, menunggu dan menunggu akhirnya hidup jugak elektrik kat rumah ni. Ahahaa! Apalagi, jangan tangguh on laptop cepat. Connect laju-laju. Heheh! Nasib baik jiran sebelah rumah tak off wireless. Phew!


Waa! Macam tak percaya aje bulan Ramadhan nak tiba. Inilah entri pertama berkaitan Ramadhan Tia publish. Rasa seronok sebab bahangnya semakin terasa. Mana-mana blog dah eksited post entri puasa aje.


Semoga Tia dapat berpuasa di hari pertama bulan Ramadhan untuk tahun ni sebab tahun lepas Tia tak dapat. Sedih sangat-sangat tau. Orang seronok merasa puasa di hari pertama tapi Tia? Wuwuuuu~ InsyaAllah tahun ni dapatlah merasa hari pertama berpuasa.


Bukan takat tu aje. InsyaAllah Tia nak penuhkan puasa tahun ni. Err~~ boleh ke?? Huhuuuu..
Sekian...

Previous
Next Post »

17 Comments

Click here for Comments
dak eina
admin
July 30, 2011 at 12:35 AM ×

selamat berpuasa tia.. penuhkan k..huhu

*boleh ke??

Reply
avatar
iMBobo
admin
July 30, 2011 at 12:59 AM ×

selamat menyambut ramadhan :)

Reply
avatar
aiman
admin
July 30, 2011 at 1:01 AM ×

dapat2.. sy dapat puasa full kat rumah.. Insya Allah

Reply
avatar
hira
admin
July 30, 2011 at 1:03 AM ×

hoho. bawa bersabar kak~ by the way, selamat menjalani ibadah puasa :)

Reply
avatar
July 30, 2011 at 1:03 AM ×

bole2!
hehehehe
boleh kan aje tia...heee
>___<

Reply
avatar
alif haris
admin
July 30, 2011 at 1:08 AM ×

haha nk penuhkan puasa ??
pmpuan kan tia ni ?? hahha
boleh ke .. :p

Reply
avatar
adan
admin
July 30, 2011 at 1:13 AM ×

kalau boleh .. ko tahan itu "bulan" agar tidak datang pada kau pada 1st day ramadhan.. semoga penuh puasa tahun ni.. doakan aku jugak agar penuh ar.. ^_^ selamat menyambut bulan ramadhan menjelang tiba..

Reply
avatar
Aisyah Aina
admin
July 30, 2011 at 1:15 AM ×

nak puasa penuh? boleh2..hahaha

Reply
avatar
Nurasyiqin
admin
July 30, 2011 at 1:27 AM ×

aha..nak pose penuh kene pregnant la..len dr tu peluang hanya 10% aje..hehe

Reply
avatar
Wanie
admin
July 30, 2011 at 2:01 AM ×

dapat rase bahang & dapat rase tak dapat nak sambut awal ramadhan..huhuhu..tak syiok kan..

Reply
avatar
Farhan Hanif
admin
July 30, 2011 at 2:03 AM ×

tak sabar nak puasa...bila da start puasa rasa tak sabar nak raya pulak....padahal baru 1 ramadan...hahaha

Reply
avatar
Freaky
admin
July 30, 2011 at 3:06 AM ×

x lama dah nak puasa.. rasa sangat seronok dan eksited pulak.. kali ni bole puasa penuh di rumah :D

Reply
avatar
July 30, 2011 at 11:31 AM ×

fatin selalu tak dapat puasa masa 10 malam terakhir. dah berapa tahun dah. RUGI BESAR :( sobsss.

Reply
avatar
Tea
admin
July 30, 2011 at 12:56 PM ×

selamat menyambut ramadhan Tia. :)


tea nk kuruskan badan. kehkeh.

Reply
avatar
July 31, 2011 at 9:04 AM ×

selamat berpuasa tia.. :)

Reply
avatar