Tagline Sesetengah Perokok

Assalamualaikum ..

Uhuk, uhuk! Maaf, gedik nak buat suara batuk dekat blog. Motif? Hahaaa. Entahlah. Ramai je yang tak suka orang yang merokok ni kan. Tia pun tak suka, lebih-lebih lagi kalau merokok sebelah Tia.


Bila asap rokok tu kena kat baju Tia, habis busuk bau rokok baju tau. Buat bazir softlan aje nak wangikan baju kalau dah bau asap rokok lagi kuat. Lepas tu nanti orang salah sangka pula ingat Tia yang merokok.


Ramai member lelaki Tia suka merokok. Bila Tia tanya susah ke nak berhenti merokok? Jawapan dorang :

Merokok Mati, Tak Merokok Mati.. Baik Merokok Sampai Mati..

Adoi! Sia-sia lah mak kau bertarung nyawa nak lahirkan kau. Takpe, aku hormati keputusan kau yang nak merokok sampai mati tu. Tapi tolong jangan bawa sekali orang lain yang tak nak mati sebab asap rokok kau ye..


Sekian...
Previous
Next Post »

19 Comments

Click here for Comments
Bro ahmad
admin
July 30, 2011 at 10:50 AM ×

bro tak hisap rokok tia..:)

Reply
avatar
amna
admin
July 30, 2011 at 10:52 AM ×

setuju dengan tia. sabar aje la kalau dengar jawapan kawan2 kita yang merokok tu..

^^'' apa pun, jangan sampai menyesal tak sudah dah lahh..

Reply
avatar
Aisyah Aina
admin
July 30, 2011 at 11:04 AM ×

hahaha..perokok ni hebat berkata-kata :D

Reply
avatar
ZWAN SABRI
admin
July 30, 2011 at 11:12 AM ×

Memangla semua orang akan mati.. tapi kalai merokok, akan mati cepat.. HUHU

MySuaraBlog: Happy Birthday Mama

Reply
avatar
Ahmad Yasir
admin
July 30, 2011 at 11:14 AM ×

teringat penah buat enrty pasal rokok..

http://silentwaysystem.blogspot.com/2011/07/jauhi-rokok.html

Reply
avatar
July 30, 2011 at 11:16 AM ×

agak lah. tak sedar sedar lagi ke orang asyik terbatuk batuk sebelah dia. masih lagi nak merokok. tak faham. emotionless mungkin ?

dah tahu bahaya merokok, masih nak merokok. ajal maut di tangan tuhan katanya. memang qada' dan qadar yang dah ditentukan sejak azali.

manusia manusia

Reply
avatar
July 30, 2011 at 11:26 AM ×

itu da dikira macam bunuh diri je tu kalau ada cakap macam tu..haram la jadi nya...huhu

http://mindakhayalan.blogspot.com/2011/07/yahudi-kebetulan-atau-manusia-sendiri-2.html

Reply
avatar
Shaherah
admin
July 30, 2011 at 11:31 AM ×

hahha pening jugak ayat dieorang tu.. speechless nak jawab balik..

Reply
avatar
July 30, 2011 at 11:43 AM ×

tu lah pasal, perokok tegar diorang ni.

Reply
avatar
July 30, 2011 at 11:46 AM ×

ade jugak yg nak berhenti Tia, tp xkuat je lagi..

Reply
avatar
She's Gee
admin
July 30, 2011 at 11:47 AM ×

entri nih memang sedap... :)

Reply
avatar
July 30, 2011 at 11:51 AM ×

kalau nak mati cepat sorang2 takper jugak.. nie angkut membe2 skali pe cer.. :D

Reply
avatar
Tea
admin
July 30, 2011 at 12:54 PM ×

huhuhuhh. orang yang tak merokok memang benci orang merokok ni. adess. tapi lah kan. Boyfie tea sendiri merokok. :(

tea konfem marah gila. so, depan tea tak berani dia merokok. huhuhh.

Reply
avatar
yatie Awang
admin
July 30, 2011 at 1:23 PM ×

Merokok Mati, Tak Merokok Mati.. Baik Merokok Sampai Mati..

betullah semua orang akan mati, tapi caranya berbezakan? mungkin perokok ni, lebih terdedah dengan kematian sakit kronik kan?

Reply
avatar
July 30, 2011 at 3:14 PM ×

Pompuan yang tak suka PEROKOK tetap akan menerima PEROKOK jadi husband or pakwe bila dah sayang..
Trust me!
Ha-ha-ha:D

Pentingkah IDENTITI seorang BLOGGER?

Reply
avatar
Kei Seichi
admin
July 30, 2011 at 5:52 PM ×

tu la..kalau da kena asap n bau rokok tu, kita akan disalah sangka isap sekali..
itu cakap org xde akal..benci sangat2 org merokok..

Reply
avatar
July 31, 2011 at 9:06 AM ×

sangat tak suka bau rokok..huhu

Reply
avatar
Mya
admin
August 2, 2011 at 2:19 AM ×

susah nk bg kesedaran pd perokok ni =(

Reply
avatar