Suka Gigit Kuku

Assalamualaikum ..

Habit atau kebiasaan. Semua orang ada ke? Tak kisahlah kebiasaan tu baik ke buruk yang penting korang dah biasa dengannya. Masa Tia kecik-kecik dulu Tia ada kebiasaan yang buruk, bad habbit.


Tia suka gigit kuku. Gigit-gigit sampai pendek. Macam je takde ketip kuku kan. Hahaa! Budak-budak. Memang kebiasaan Tia lah gigit kuku masa zaman retro dulu. Retro lah sangat. Sambil tengok tv sambil gigit-gigit kuku.


Berbuih mulut ibu suruh berhenti. Bukan tak nak dengar tapi masa tu tak tau macamana nak berhenti. Dah terbiasa. Tia pun dah tak ingat macamana boleh berhenti gigit kuku tu. Sekarang tak gigit kuku, gigit orang! Hahaaa..


Apa kebiasaan korang??
Sekian...

Previous
Next Post »

23 Comments

Click here for Comments
Nurnajwa
admin
July 30, 2011 at 1:45 PM ×

Ahaha, kte kcik2 dlu ske mnum btol. Tak ksah la air jnis ape pon kne gne btol gak XD Btw, btol susu ok ;D

Reply
avatar
July 30, 2011 at 1:52 PM ×

anif pon suka gak dulu2..haha ^^

Reply
avatar
July 30, 2011 at 1:53 PM ×

korek hidung dalam kereta..
hahaha..tipu je..hhhehehe..

Reply
avatar
Freaky
admin
July 30, 2011 at 2:39 PM ×

alamak sama la kita tia.. suka sangat gigit kuku. hahaha

Reply
avatar
pha is
admin
July 30, 2011 at 2:49 PM ×

sama la.. aku dulu masa kecik2 smpai kuku kaki aku gigit.. hehehehe

Reply
avatar
July 30, 2011 at 2:50 PM ×

tak suka simpan kuku, jadi takda kuku untuk digeget. hah

Reply
avatar
zieyzain
admin
July 30, 2011 at 3:02 PM ×

haha~ sama mcm sy kecik2, gigit kuku klu sedar ada buat salah,..haha..

Reply
avatar
adan
admin
July 30, 2011 at 3:02 PM ×

aku sampai sekarang gigit kuku.. ngee :p

Reply
avatar
Hans
admin
July 30, 2011 at 3:26 PM ×

hehehhee
nasib aku tak ada habit nih
:-)

Nak Minta Tolong Vote Hans

Reply
avatar
July 30, 2011 at 4:01 PM ×

gigit bucu bantal. haha. apa kes tah -.- tak faham betul motif gigit bantal ni. haha

Reply
avatar
cucu umie
admin
July 30, 2011 at 4:21 PM ×

wah sepupu ayie sampai ketua gigit kuku tapi kesian lah tgok kuku dia sebb xcantik dh..huhu

Reply
avatar
zarulfarhana
admin
July 30, 2011 at 4:24 PM ×

penah dgr la...
org ckap law besar2 nie dok gigit kuku lg...nk kawin dh tue...

Reply
avatar
Shuk_ArChie
admin
July 30, 2011 at 4:41 PM ×

Adik Shuk sama la mcm tia... dia pon kerap je buat mcm tu.. Eeerr Shuk tak boleh hidup tanpa bantal busuk! X de memang x leh tido.. hehe
*takpe korang x kenal muka shuk pon so berani la mengaku* Huahahahaha XD

Reply
avatar
Wanie
admin
July 30, 2011 at 4:51 PM ×

huhuhu..nasib tak lekat sampai ke besar..wanie takde habit tu..habit wanie suke cabut rambut..haha

Reply
avatar
July 30, 2011 at 4:52 PM ×

time kecik2 dolu2 suke gak gigit kuku.... heeeee....
selalu kena marah nan kakak kite..huhu

Reply
avatar
yatie Awang
admin
July 30, 2011 at 4:55 PM ×

kakak tak ada habit peliklah, anak kakak yg no2, suka gigit kuku, sampai kuku tangan dia, tak pernah pun kakak potong, macam mak Tia juga, kakak selalu marah, tapi gitu jugak

Reply
avatar
cik idora
admin
July 30, 2011 at 4:59 PM ×

kita skew mkn nasi kosng tanpa lauk.. hehe..

Reply
avatar
Kei Seichi
admin
July 30, 2011 at 5:49 PM ×

err..ape ye habit sy...ntah la..x prasan..tapi gigit kuku tu xde la..hehe

Reply
avatar
cik azeya
admin
July 30, 2011 at 7:15 PM ×

geli tgk orang gigit kuku. hahah

Reply
avatar
Addin
admin
July 31, 2011 at 1:05 AM ×

Tia, kita serupa :) *winkwink

Reply
avatar
July 31, 2011 at 9:14 AM ×

Takde ape-ape habit..hehe

Reply
avatar
Shaherah
admin
August 3, 2011 at 3:38 PM ×

hahhaa.. shera dulu kecik2 gigit kuku gak.. tp last2 stop.. hehehe.. sbb sedar kuku tak cantik.. T_T

sekarang habit shera nk tdo kne pusing2 kan rambut.. baru tdo.. ehee..

Reply
avatar