Friday, September 30, 2016

Rezeki nak merasa 3D Gold StemCell Serum

Selain rezeki yang memang Allah nak bagi, aku syak. Ini rezeki baby dari bump aku. Mak bersyukur. Pada tarikh keramat yakni 25/09/2016, ak... thumbnail 1 summary
Selain rezeki yang memang Allah nak bagi, aku syak. Ini rezeki baby dari bump aku. Mak bersyukur.

Pada tarikh keramat yakni 25/09/2016, aku melibatkan diri untuk sertai Giveaway 3D Gold StemCell Serum My Beauty Herbs di mialiana.com. Itu adalah tarikh akhir di mana aku baru terhegeh-hegeh nak buat entri. Berbekalkan harapan untuk jadi bakal mak yang anggun, aku gigihkan diri untuk sertai.

Daripada 62 peserta yang join, aku jadi peserta ke-61 yang tersenarai. Masa ni belum lagi menang. Entri berjaya diterima untuk menjadi calon pemenang sahaja.

Tabahlah aku menanti sehingga 29/09/2016 untuk tahu siapa punya rezeki merasa pakai produk ni.

Bila kak Mia dah update dan buat pengumuman pemenang giveaway tu. Berdesup aku check. Alhamdulillah. Mak tersenarai. Dari 62 peserta, cuma 40 sahaja yang dipilih. Dan aku menjadi pemenang yang ke 39. Dah macam telur di hujung tanduk aku tengok.

Takpe. Janji aku dapat rasa pakai produk gold bagai ni.

Sebelum ni aku dah pernah menang giveaway dari blog kak Mia. Ala, yang produk Ephyra tu. Dah lama sangat. Awal tahun 2014. Kau rase?

Tau tak kenapa aku sibuk sangat nak join giveaway dari kak Mia?

Sebab, apapun produk yang dia bawa sebagai giveaway. Takkan menghampakan aku. Yelah, selain dari syarat dia yang senang gila untuk aku penuhi. Macam Ephyra tu lah. Berkesan pada aku. Tapi memandangkan harga yang agak tinggi bagi aku. Tak dapatlah nak konsisten lepas pakai sebulan. Takpelah. Dapat merasa khasiat dia pun dah kira bagus.

Ni sekarang ni aku nak cuba serum pulak. Yang ni bukan main telan. Main sapu dekat muka. Aku nak cuba. Kot lah magic kan boleh kasi lawa muka aku yang dah terabai semenjak beberapa bulan lepas.

Masalah kulit yang aku alami adalah muka berminyak (euwh!), hitam bawah mata (dah macam panda aku nengoknye), liang pori agak terbuka (tak senonoh betul), kulit kering, dan agak bersemangat jitu nak kulit muka jadi cerah.

Kena snap gambar sebelum dan selepas. Jadi, nanti aku snap nak tengok sendiri perbezaannya.

Tunggulah nanti hasilnya macamana. Aku pun dah tak menyabar.

Oh ye. Aku nak war-war kan juga ni. Pada 30 September 2016, di TV Al-Hijrah jam 12 sehingga 1 petang. Ada review yang lebih terperinci pasal produk ni oleh pemilik produk sendiri iaitu puan Normey. Haa kau. Masuk tv lagi. Menambahlah aku tak sabar nak mencuba produk ni. Jangan lupa untuk tonton ye.

posted from Bloggeroid

No comments

Post a Comment