Kisah tunang

Tahniah kau dah bertunang.

Aku bukan nak takutkan sesiapa. Tapi dulu, orang yang femes pun boleh putus tunang. Katanya bukan sebab orang ketiga. Aku tak percaya. Sebab aku tau sangat perangai manusia. Banyak propa.

Kau dah bertunang kan?

Please percaya aku. Ujiannya tak sesusah masa jawab kertas matematik tambahan waktu zaman aku dulu. Yang penting, kau jangan nak berbahagia sangat. Rilek sudah.

Berhenti upload gambar masa kau bertunang. Nanti jenuh kau nak padam balik semuanya.

Apa kau kena buat sekarang, slow and steady. Kalau dah memang jodoh, memang takkan ke mana. Macam aku.

Previous
Next Post »

7 Comments

Click here for Comments
Normi Nieza
admin
September 28, 2016 at 12:35 PM ×

jodoh ku xjumpa lagi..hihi

Reply
avatar
Gee Lion
admin
October 1, 2016 at 1:07 PM ×

Lain macam jo entri ko kali ni tia.. Ehekkkkkk..

Reply
avatar
Siqah Hussin
admin
October 15, 2016 at 9:19 AM ×

Katanya tunang banyak dugaan, memang ada lah jugak dugaan tu, cuma kena pandai settlekan. jangan gelabah yang pastinya. hee.

Reply
avatar
Pha Is
admin
November 2, 2016 at 11:24 PM ×

tahniah, dan all the best..

Reply
avatar
tiga lalat
admin
March 5, 2017 at 5:51 PM ×

jodoh ajal maut xde sape leh tentukan., org dh kawen beranak bercucu cicit pon leh bercerai jugak., ;p

Reply
avatar
Nour Adieb
admin
March 22, 2017 at 3:02 PM ×

nanti putus, susah mau delete semua gmbr yg diupload �� kalau ada beratus gambar, matilanak

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
April 28, 2017 at 3:52 AM ×

Takut pula baca entry ni, hahaha.

Reply
avatar