Wednesday, September 28, 2016

Kisah tunang

Tahniah kau dah bertunang. Aku bukan nak takutkan sesiapa. Tapi dulu, orang yang femes pun boleh putus tunang. Katanya bukan sebab orang k... thumbnail 1 summary
Tahniah kau dah bertunang.

Aku bukan nak takutkan sesiapa. Tapi dulu, orang yang femes pun boleh putus tunang. Katanya bukan sebab orang ketiga. Aku tak percaya. Sebab aku tau sangat perangai manusia. Banyak propa.

Kau dah bertunang kan?

Please percaya aku. Ujiannya tak sesusah masa jawab kertas matematik tambahan waktu zaman aku dulu. Yang penting, kau jangan nak berbahagia sangat. Rilek sudah.

Berhenti upload gambar masa kau bertunang. Nanti jenuh kau nak padam balik semuanya.

Apa kau kena buat sekarang, slow and steady. Kalau dah memang jodoh, memang takkan ke mana. Macam aku.

6 comments

  1. Lain macam jo entri ko kali ni tia.. Ehekkkkkk..

    ReplyDelete
  2. Katanya tunang banyak dugaan, memang ada lah jugak dugaan tu, cuma kena pandai settlekan. jangan gelabah yang pastinya. hee.

    ReplyDelete
  3. jodoh ajal maut xde sape leh tentukan., org dh kawen beranak bercucu cicit pon leh bercerai jugak., ;p

    ReplyDelete
  4. nanti putus, susah mau delete semua gmbr yg diupload �� kalau ada beratus gambar, matilanak

    ReplyDelete