Perempuan dan bukan kucingnya

Mana-mana drama, ada konflik mesti pasal perempuan tak guna.

Alhamdulillah, dalam hidup aku. Tak ada spesis perempuan macam tu mengganggu. Setakat ni, cuma bau tahi kucing yang aku tak menahan. Dia punya bau, aku rasa macam nak pengsan.

Mungkin alahan sementara rasanya. Sebab biasa, aku rilek je kalau hidu. Tak ada nak kecoh sampai update dalam blog.

Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
aizamia 3
admin
September 28, 2016 at 4:33 PM ×

Biasalah tu.. nasib tak baik kena diri sendiri.. :(

Reply
avatar
Gee Lion
admin
October 1, 2016 at 1:11 PM ×

nak update pon boleh. hihi.
bukan selalu dapat alahan macam ni.

Reply
avatar
Pha Is
admin
October 20, 2016 at 9:09 AM ×

hahaha.. kucing punya pasal..

Reply
avatar
Pha Is
admin
November 3, 2016 at 11:48 AM ×

x de org nk marah pun kalau update.. hehehe

Reply
avatar