Wednesday, September 28, 2016

Perempuan dan bukan kucingnya

Mana-mana drama, ada konflik mesti pasal perempuan tak guna. Alhamdulillah, dalam hidup aku. Tak ada spesis perempuan macam tu mengganggu.... thumbnail 1 summary
Mana-mana drama, ada konflik mesti pasal perempuan tak guna.

Alhamdulillah, dalam hidup aku. Tak ada spesis perempuan macam tu mengganggu. Setakat ni, cuma bau tahi kucing yang aku tak menahan. Dia punya bau, aku rasa macam nak pengsan.

Mungkin alahan sementara rasanya. Sebab biasa, aku rilek je kalau hidu. Tak ada nak kecoh sampai update dalam blog.

4 comments

  1. Biasalah tu.. nasib tak baik kena diri sendiri.. :(

    ReplyDelete
  2. nak update pon boleh. hihi.
    bukan selalu dapat alahan macam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. x de org nk marah pun kalau update.. hehehe

      Delete
  3. hahaha.. kucing punya pasal..

    ReplyDelete