Comel Je Bintang Ni

Assalamualaikum ..
Terima kasih sudi singgah blog Tia dan baca entri :)


Dulu mak cik Tia suka sangat buat bintang yang kecik-kecik tu. Berbotol-botol dia buat. Memang cantik kalau dikumpul ramai-ramai lepas tu letak dalam botol kaca dan jadikan perhiasan.

Tia ingatkan susah nak buat, rupanya senang aje. Bintang kecik-kecik tu bukan setakat boleh buat hiasan, juga sesuai untuk dijadikan hadiah. Mak cik Tia dulu dia ada tulis-tulis dekat kertas tu baru lipat-lipat jadi bintang.

Macam-macam yang dia tulis. Lulus peperiksaanlah, kata-kata hikmahlah. Memang kreatiflah. Disebabkan tak tahan dengan kecomelan bintang tu, Tia nak belajar buat jugak! Belajar punya belajar dah pandai.

Best kan? :)
eh, ini dari GOOGLE okey!
Hahaa..

Sekian...
Previous
Next Post »

15 Comments

Click here for Comments
June 24, 2011 at 5:41 PM ×

Tia! Kite pun suka jugak buat bintang2 ni dulu. Comel kan lagi2 kalau dia colourful. :)

Reply
avatar
June 24, 2011 at 5:42 PM ×

hehehe..terkinang zmn silam ena la pulak...inilah hobi ena dulu2 mse primary school n secondary school...siap berlwn ngn kwn2 lg sape yg paling byk kumpul...now, masih ade tersimpan lg...but dah stop membuatnya..ngeeeeeeeee

Reply
avatar
isyam mirah
admin
June 24, 2011 at 6:11 PM ×

tia...
miraH pom suke bntang ni..aritu wt utk bday kwn..smpai sakit tgn..hihi..nk cr bekas nk ltk bntang ni lak ssah kemain..las2 bday girl tu yg tlg cr kn..hihihi..

comil kn bntang3 ni klu wt bday present.. :)

Reply
avatar
June 24, 2011 at 6:54 PM ×

ohh Ticer indak suka... hoho... sanggup masuk dapur lagi dari wat bintang2 cam tu.. (masuk dapor minum air bukan masak)

Kopi dan Aromanya

Reply
avatar
June 24, 2011 at 7:10 PM ×

penat melipat bintang ni time kecik2 dulu..

Reply
avatar
June 24, 2011 at 7:12 PM ×

siesly comel.. dulu ade jugak cube2 buat tapi nak wat sebalang penuh tuh, payah la sket.. mls pun ade ha.. haishhh.. :)

slmat maju jaya dengan bintang!
KALO FOLLOW RAMAI2 NAK WAT APE KAN??

Reply
avatar
June 24, 2011 at 7:18 PM ×

tia, tolong wat kat kero. boleh jadi hantaran meminang tak?? XD

Reply
avatar
ArulchelseA
admin
June 24, 2011 at 7:29 PM ×

ndak ada tuto buat bintang ni ke..kih kih kih

Reply
avatar
Freaky
admin
June 24, 2011 at 8:50 PM ×

x pernah buat bintang2.. tatau pon cena =_=

Reply
avatar
June 24, 2011 at 9:12 PM ×

assalam...dulu slalu tolong akak buat bintang nie...hehehe.penuh satu balang.tp tuu kecik2 dlu, skrg dh tak reti...hehehe

Entri baru : ►Tutorial : Url Shortener Chrome Extension

Reply
avatar
June 24, 2011 at 9:46 PM ×

ehh tia !! tahu x,aku baru ingat nak buat bintang nih,nak tulis kat kertas tu,pastu buat bintang,kasi ke pakwe,biar dia bca bila kitorang jauh nnti. hahaha


romantik x aku.. hahaha..makcik kau mesti romntik cm aku jugak hahha....


aku dulu reti,tp x tahu skg ingt lagi ke tak haha xD

Reply
avatar
dyanne
admin
June 24, 2011 at 10:34 PM ×

ingat lagi masa kecik2 dulu suka betul kumpul bintang ni..hehehe~

Reply
avatar
June 25, 2011 at 3:13 AM ×

teringat zaman sekolah dulu. penah buat 1 kotak penuh semata2 nk bagi kat sidia. sampai merah2 jari tuh! ahhaha

Reply
avatar