Ini Bukan Entri Sentap :)

Assalamualaikum ..

Korang ingat lagi tak entri Tia yang bertajuk "Merajuk Dengan Nuffy". Alah, mesti korang tau nuffy tu. Nuffnang le. Saja nak bagi nama manja sikit. Werkk~

Sebenarnya, tajuk entri tu langsung tak ada kaitan pun dengan nuffnang. Tak ada maknalah Tia nak merajuk dengan nuffnang kalau earnings Tia tak naik.

Tia tak mengharap sangatlah dengan duit berblog ni. Iklan yang Tia pasang dalam blog tak membuktikan yang Tia sangap duit blog. Orang kata, sambil menyelam, sambil minum air.

Kalau ada earnings, adalah. So, kepada "awak". Saya harap lain kali awak baca dan fahamilah dulu apa yang saya sampaikan dalam entri saya tu ye.

Saya tau apa tujuan saya berblog. So, jangan samakan saya dengan blogger yang mengharap sangat duit nuffnang ye..

Sekian... :anongnangyari:
Previous
Next Post »

40 comments

Click here for comments
adan
admin
June 30, 2011 at 2:07 AM ×

awak... 1st baca tajuk.. awak buat sy sentap tau... tak suke2.. ehehe..

ko mau tau.. aku cek balik entri tu.. takut jugak aku tersalah komen sebab ada perkataan "awak".. kedapatan aku ss.. ahaha.. bila tgk balik komen2 yg lain.. woooooooooooo.... aku tau la apa yg ko maksudkan.. bawak bersabar cik tia yg baek hati... bloggers bukan semua yg satu hati dan perasaan ngan diri kita.. ehehe..

kau sentap tak aku komen panjang-panjang? silap hari bulan boleh buat entri sudah ni...

harap bersabar cik tia.. ^_____^

Reply
avatar
She's Gee
admin
June 30, 2011 at 2:09 AM ×

memang tak tersentap... ^^

Reply
avatar
Syuxer
admin
June 30, 2011 at 2:10 AM ×

alamak saya ke tuh heheh...

kalau itu bukan saya,mujur..
kalau itu saya,maaflah ye..heheh

Reply
avatar
Ticer Wann
admin
June 30, 2011 at 2:20 AM ×

awak tu ingat orang berblog semua kerana duit nuffy tu kot...

Reply
avatar
GPMS UPM
admin
June 30, 2011 at 2:32 AM ×

tersentap juga! hehe..tapi bila bace smpai habis,baru tahu bukan pd "kite"...phewww....

Reply
avatar
Freaky
admin
June 30, 2011 at 2:33 AM ×

saya tersentap apabila baca entri awak ini. hehe nuffy takde ape pun. yang penting dream in blogging :D

Reply
avatar
Ayie
admin
June 30, 2011 at 2:42 AM ×

Duit berblog tuh sampingan je.. Ada, rezeki, kalau takde, takpe laa.. hahaa

Reply
avatar
Bella Bell
admin
June 30, 2011 at 3:37 AM ×

setuju dengan ayie... kalau dapat duit tu rezeki.. kalau tak dapat tak pe la.. hehe!!~



^^

Reply
avatar
June 30, 2011 at 6:58 AM ×

duit tu sampingan je.. yg paling peting, kepuasan time berblog.. ^_^

Reply
avatar
Bro ahmad
admin
June 30, 2011 at 7:34 AM ×

sebagai kayu ukur prestasi tia ngeh ngeh2...lagi pun iklan tu cantik..flash lagi...buat berseri blog huhuhu XD

Reply
avatar
Mohd Yusuf
admin
June 30, 2011 at 8:24 AM ×

Yusuf datang nk buat sambal kat sini... ha3
blog nie nk buat duit bleh tapi bila dh matlamat nk buat duit, nanti entri entah apa2 pastu iklan penuh kat homepage plak...ha3...jadi, buat la blog bukan utk duit... kalau sampingan tu ok jugak la...

Reply
avatar
cik eira
admin
June 30, 2011 at 9:02 AM ×

biasa la Tia , org skg muka manis dpn kita . belakang kita tak tahu lg :)

**http://cikeira.blogspot.com

Reply
avatar
June 30, 2011 at 9:24 AM ×

pedulikan ape orang nak kata tia..yang penting kita tahu niat kita ni nak berblog untuk ape...teruskan menulis di blog yekk.. :D

Reply
avatar
Tea
admin
June 30, 2011 at 9:46 AM ×

hahaha. tulah, bace tajuk je, isi xnk bace.

Reply
avatar
Huszaini
admin
June 30, 2011 at 9:46 AM ×

ok baik.. saya pahamm.. ekkk

Reply
avatar
June 30, 2011 at 9:52 AM ×

takda komen yg blh bagi tersentap pon kat entri tu?? ke tia dh buang..

Reply
avatar
ArulchelseA
admin
June 30, 2011 at 11:13 AM ×

sy berblog nak dapt duit banyak2 ni..bleh jd kaya dan nak jd popular.nbleh jd otai2 yg sombong2 tu...kih kih kih kih...


*cita2 yg tk bleh blah ni..kih kih kih

Reply
avatar
fiq.
admin
June 30, 2011 at 11:42 AM ×

entry sentap ni untuk sape ye?

Reply
avatar
Abu Huzaifah
admin
June 30, 2011 at 12:34 PM ×

kira pendapatan smpingan je... tapi lebih kepada blogging... kita berkarya jugak kan... hOhO... :)

Reply
avatar
diana
admin
June 30, 2011 at 12:45 PM ×

kalau nak buat duit pun apa salahnye..
yang penting kia usaha dan bukan menipu orang mcm tag2 gambar kita dengan duit tu.heheh..
tak de masalah la kalau fokus dia cuma duit..
banyak blogger yang kejar duit berblog tapi masih kata tak kejar duit..jangan sekarang kata tak kejar duit blog tapi bila dapat duit siap tayang2 pendapatan berblog kat orang.entry khas gitu...sticky post lagi..heheh

Reply
avatar
June 30, 2011 at 1:20 PM ×

sentap mak nab, hehe XD

Reply
avatar
yatie Awang
admin
June 30, 2011 at 2:14 PM ×

wahh..ada yg panaskan Tia ye, tak pe tak pe kakak ada....hehe, jaga dia???

Reply
avatar
ku-cit
admin
June 30, 2011 at 2:17 PM ×

sy regiter je nuffnang tu...tapi da berzaman tak pernah nak log in...ngeh3x

Reply
avatar
.m y z.
admin
June 30, 2011 at 2:22 PM ×

tu laaa lain kali baca sampai habis. ahha. kalau nuffnang nak bagi BE ke apa ke, mmg rezeki lah kan. tak perlu nak taksub sangat kumpul duit dgn blogging. sambil menyelam minum air :)

Reply
avatar
aizamia3
admin
June 30, 2011 at 2:31 PM ×

terpulang pada niat masing2.. akak biasa je..

Reply
avatar
deeya
admin
June 30, 2011 at 3:09 PM ×

awak sabar ye tia .. ntah2 'awak' tu yang sangap duit kot . tu pasal dya senang jer .. ta nak pun pasang pape iklan kat blog . pe pun pndpt org ta same an ^__^

Reply
avatar
June 30, 2011 at 3:12 PM ×

sambil menyelam minum air la kan~~ :))

Reply
avatar
NOOR FATIN
admin
June 30, 2011 at 3:44 PM ×

saya pn sambil menyelam minum air jugak.

awak rasa orang tu pakai nuffnang tak?

dengki je memanjang. alahai. heeh..

Reply
avatar
zaty
admin
June 30, 2011 at 5:28 PM ×

hanya kita saja tau niat kita nak berblog. klau blog kita mndtgkn sumber pndptn ape slhnya,smbil mnyelam, minum air.

Reply
avatar
john
admin
June 30, 2011 at 5:33 PM ×

betul2.. jgn mengharap sgt duit nuffnang..
tapi..
tak kisah kalo mengharap kasih sayang dari saya.. lol

Reply
avatar
Bigdaddyz
admin
June 30, 2011 at 5:57 PM ×

tujuan dan niat kita yg lain2 tu terserah...

Reply
avatar
syashafie
admin
June 30, 2011 at 6:27 PM ×

hihik3. sya pon dulu ta penah tau nuff tu wujud. then bila tngok blogger retis sibuk pos check nuff. terus pegi register nuffnang.

agak noob disitu T__T AHAHA

Reply
avatar
Kei Seichi
admin
June 30, 2011 at 6:49 PM ×

alamak..kalau ade saya tersinggung perasaan awak maaf la ye...

Reply
avatar
iPai
admin
June 30, 2011 at 7:50 PM ×

eh btul laa .. kadang kala orang salah anggap juga .. rasa ye tak salah kalau masing2 punya motivasi ni cam ne ..

sebab dalam hati kita je tahu ape yg kite nak ..

Reply
avatar
syaz@rozelt
admin
July 1, 2011 at 12:50 AM ×

huhu..jgn sebab terkejarkan duit nuffy tu, kite buat entry merapu sudah le..

Reply
avatar
July 1, 2011 at 12:55 AM ×

huh ...aku punya nuff pun x naik2 ...masih 75 sen ...haha ...sabar ja lah cik tia ..

Reply
avatar
GaRy™
admin
July 1, 2011 at 1:30 AM ×

hahaha... tu la pasal... x baca entri sampai habis.. hahaha... kantoi dah dia tuh... hahaha~

Reply
avatar
siti kektus
admin
July 1, 2011 at 1:56 AM ×

aha, untuk sape ni sebenarnya?

biarkan je la orang macam tu tia. lama2 dia sedar la tu.

Reply
avatar
CutieLiesa
admin
July 1, 2011 at 8:29 AM ×

cik tia....diaorg apa tau...kita jer yang tau kan....ada ke yg sanggap ngn duit nuff...

Reply
avatar