Keajaiban Akan Berlaku

Assalamualaikum. Maaf lah ye akak, abang, adik, pak cik, mak cik, wah kau Tia bajet satu Malaysia baca blog kau kan. Seharian Tia tak dapat update. Nak buat entri autopublish pun tak menyempat. Tia turun bandar tadi.

Masa Tia buka facebook tadi Tia ada jumpa sesuatu yang sangat menarik. Tia tak tau apa penjelasan di sebaliknya. Tapi yang pasti ia buat Tia rasa teruja lalu melakukannya berulang kali sehingga terasa pening sekejap.



SUBHANALLAH.. ANDA SEMUA DIJEMPUT UTK MENCUBA.. PANDANG KEARAH 3 TITIK SELAMA 10 SAAT THEN PANDANG KE DINDING YG KOSONG.. PASTI ANDA TERUJA DGN HASILNYA.. -share dari facebook


Korang nampak apa? Perasaan? :)

Photobucket
Previous
Next Post »

18 Comments

Click here for Comments
October 9, 2011 at 7:01 PM ×

dh prnh try aritu d FB hehe

Reply
avatar
Apple Pearl
admin
October 9, 2011 at 7:02 PM ×

Subhanallah..betul lar tia..^^

Reply
avatar
Fad
admin
October 9, 2011 at 7:11 PM ×

tau2..dah penah wat dulu..nampak kalimah Allah tu kat dinding kan tia..:):)

Reply
avatar
October 9, 2011 at 7:38 PM ×

subhanallah =]
kan2..
ase cm speechlesss..
heeee

Reply
avatar
cik ika
admin
October 9, 2011 at 7:39 PM ×

ika da pnh buat da..menjadi..ajaib..

Reply
avatar
EyqaLuvender
admin
October 9, 2011 at 7:43 PM ×

ha'ah..nmpk kalimah Allah tu... :)

Reply
avatar
Mya
admin
October 9, 2011 at 7:45 PM ×

maha besar Allah...

Reply
avatar
miErah halim
admin
October 9, 2011 at 8:10 PM ×

kalau lepas lihat pejam mata pon nampak jugak Tia.

Reply
avatar
FaKArePa!n
admin
October 9, 2011 at 8:17 PM ×

dah pnah try dlu.. mmg mnjadi..

Reply
avatar
anamizu
admin
October 9, 2011 at 9:26 PM ×

aah betol3!
subhanallah :)



luv,
cik ana

Reply
avatar
Yatie Awang
admin
October 9, 2011 at 10:46 PM ×

akak pernah buat sebelum ni...tapi ada lg kita buat lagi....memang terpangpang ayat tu

Reply
avatar
October 9, 2011 at 11:35 PM ×

itulah kehebatan namaNYA.

Reply
avatar
era kecik
admin
October 10, 2011 at 8:07 AM ×

dasyat-dasyat~ nampak kalimah allah kat dinding rumah era... subhanallah.. :)

Reply
avatar
hira
admin
October 10, 2011 at 3:22 PM ×

-speechless-

serius, memang sangat menakjubkan!

Reply
avatar
October 11, 2011 at 12:53 PM ×

dah pernah cuba satu ketika dulu..subhanallah..memang menakjubkan :)

Reply
avatar