Sunday, October 9, 2011

Keajaiban Akan Berlaku

Assalamualaikum. Maaf lah ye akak, abang, adik, pak cik, mak cik, wah kau Tia bajet satu Malaysia baca blog kau kan. Seharian Tia tak dapat... thumbnail 1 summary
Assalamualaikum. Maaf lah ye akak, abang, adik, pak cik, mak cik, wah kau Tia bajet satu Malaysia baca blog kau kan. Seharian Tia tak dapat update. Nak buat entri autopublish pun tak menyempat. Tia turun bandar tadi.

Masa Tia buka facebook tadi Tia ada jumpa sesuatu yang sangat menarik. Tia tak tau apa penjelasan di sebaliknya. Tapi yang pasti ia buat Tia rasa teruja lalu melakukannya berulang kali sehingga terasa pening sekejap.



SUBHANALLAH.. ANDA SEMUA DIJEMPUT UTK MENCUBA.. PANDANG KEARAH 3 TITIK SELAMA 10 SAAT THEN PANDANG KE DINDING YG KOSONG.. PASTI ANDA TERUJA DGN HASILNYA.. -share dari facebook


Korang nampak apa? Perasaan? :)

Photobucket

18 comments

  1. tau2..dah penah wat dulu..nampak kalimah Allah tu kat dinding kan tia..:):)

    ReplyDelete
  2. subhanallah =]
    kan2..
    ase cm speechlesss..
    heeee

    ReplyDelete
  3. ika da pnh buat da..menjadi..ajaib..

    ReplyDelete
  4. ha'ah..nmpk kalimah Allah tu... :)

    ReplyDelete
  5. kalau lepas lihat pejam mata pon nampak jugak Tia.

    ReplyDelete
  6. aah betol3!
    subhanallah :)



    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  7. akak pernah buat sebelum ni...tapi ada lg kita buat lagi....memang terpangpang ayat tu

    ReplyDelete
  8. dasyat-dasyat~ nampak kalimah allah kat dinding rumah era... subhanallah.. :)

    ReplyDelete
  9. -speechless-

    serius, memang sangat menakjubkan!

    ReplyDelete
  10. dah pernah cuba satu ketika dulu..subhanallah..memang menakjubkan :)

    ReplyDelete