Meriiiaaaahhhh Kau Tia

Assalamualaikum. Hahaa. Tajuk entri tak nak kalah dengan tajuk citer dekat astro "Kelassss Kau Maria". Apa yang meriah? Blog Tia lah meriah semacam dengan iklan. Perasan tak, perasan tak? Ni nak mencuba punya pasal lah ni.

Tia tak berani nak cerita iklan apa yang Tia tengah cuba sekarang sebab masa Tia google, tak ramai yang bagi respon yang boleh Tia hebah dekat korang. Kalau percubaan ni berjaya, baru Tia bising-bising dekat korang ye.

Tapi kalau ada yang tau, bolehlah bagitau dekat Tia sikit. Mungkin ada yang dah tau, dan pernah mencuba kan. Ce cite, ce cite. Iklan nuffnang pun dah makin kalerful nih. I like. Warna warni blog kan. Serabut? Maaf, tak dapek den nak tolong. Toink, toinkk ~

Photobucket
Previous
Next Post »

13 Comments

Click here for Comments
October 5, 2011 at 1:23 PM ×

tia!
mimi siap scroll ke bawh lagi mse tia soh tgk belog tia ni meriah dgn iklan
kekeke
meriah tapi kemas
oklah!
i likeee
meriaaaaaaahhh kau tia
kekeke

Reply
avatar
azam
admin
October 5, 2011 at 1:26 PM ×

:) meriah ye.....hehehehe

boleh la....cuma masih kurang yang memeriahkan

Reply
avatar
October 5, 2011 at 1:46 PM ×

meriah ko dekkk hehe
iklan Adsniaga? mula2 ingtkn tu iklan Ads google...akak ada dpt reward dr google..google bg bonus utk redeem tp kena sign up ads google..tu yg mls tu..xmau curang sma nuff hehe

Reply
avatar
October 5, 2011 at 2:35 PM ×

tak serabut sangatlah.. :)

Reply
avatar
FaKArePa!n
admin
October 5, 2011 at 2:46 PM ×

igtkan ade karnival tadi.. heheh

Reply
avatar
ABU
admin
October 5, 2011 at 2:50 PM ×

tia aku nampak ada iklan baru dalam blog ko ni.. Ads By Adsniaga.. apa tu..cuba bagi tahu aku sikit... kongsi2 ilmu bah..hehehe

Reply
avatar
ArulchelseA
admin
October 5, 2011 at 2:55 PM ×

wahh.. "klas kau tia"

Reply
avatar
Fara E's
admin
October 5, 2011 at 2:57 PM ×

merial lettew , haha

Reply
avatar
October 5, 2011 at 4:14 PM ×

banyak iklan makin masyuk la poket ek.. hehe

Reply
avatar
October 5, 2011 at 4:46 PM ×

hahah...maria tu nama anak saya.
bila nak marah kat dia cakap camtu kat dia..x jadi nak mara

Reply
avatar
October 5, 2011 at 8:03 PM ×

kelas gitu mak jah kan.....

Reply
avatar