Wednesday, October 5, 2011

Meriiiaaaahhhh Kau Tia

Assalamualaikum. Hahaa. Tajuk entri tak nak kalah dengan tajuk citer dekat astro "Kelassss Kau Maria". Apa yang meriah? Blog Tia l... thumbnail 1 summary
Assalamualaikum. Hahaa. Tajuk entri tak nak kalah dengan tajuk citer dekat astro "Kelassss Kau Maria". Apa yang meriah? Blog Tia lah meriah semacam dengan iklan. Perasan tak, perasan tak? Ni nak mencuba punya pasal lah ni.

Tia tak berani nak cerita iklan apa yang Tia tengah cuba sekarang sebab masa Tia google, tak ramai yang bagi respon yang boleh Tia hebah dekat korang. Kalau percubaan ni berjaya, baru Tia bising-bising dekat korang ye.

Tapi kalau ada yang tau, bolehlah bagitau dekat Tia sikit. Mungkin ada yang dah tau, dan pernah mencuba kan. Ce cite, ce cite. Iklan nuffnang pun dah makin kalerful nih. I like. Warna warni blog kan. Serabut? Maaf, tak dapek den nak tolong. Toink, toinkk ~

Photobucket

13 comments

  1. tia!
    mimi siap scroll ke bawh lagi mse tia soh tgk belog tia ni meriah dgn iklan
    kekeke
    meriah tapi kemas
    oklah!
    i likeee
    meriaaaaaaahhh kau tia
    kekeke

    ReplyDelete
  2. :) meriah ye.....hehehehe

    boleh la....cuma masih kurang yang memeriahkan

    ReplyDelete
  3. meriah ko dekkk hehe
    iklan Adsniaga? mula2 ingtkn tu iklan Ads google...akak ada dpt reward dr google..google bg bonus utk redeem tp kena sign up ads google..tu yg mls tu..xmau curang sma nuff hehe

    ReplyDelete
  4. igtkan ade karnival tadi.. heheh

    ReplyDelete
  5. tia aku nampak ada iklan baru dalam blog ko ni.. Ads By Adsniaga.. apa tu..cuba bagi tahu aku sikit... kongsi2 ilmu bah..hehehe

    ReplyDelete
  6. hahah...maria tu nama anak saya.
    bila nak marah kat dia cakap camtu kat dia..x jadi nak mara

    ReplyDelete