Harus Percaya Blog Ini Dulunya ...

Assalamualaikum. Perghh! Tajuk entri betol-betol kasi sejuta saspensss. Siap ada titik 3 ketol dekat hujung tu nak yakinkan hangpa betapa misterinya entri ni. Hahaa! Tak dak misteri mana aih. Tapi memang betoi. Blog ni dulunya bukan macam ni ..

1. Blog ini pernah lalui zaman follower cipot.
2. Blog ini pernah bersawang beberapa kali akibat kekurangan idea.
3. Blog ini pernah merasa kotak komennya langsung 0.
4. Blog ini pernah merasa macam empunya blog taip entri SYOK SENDIRI tak dak orang mai baca.
5. Blog ini pernah mengalami obesiti. Berat blog yang melampau sehingga pembaca terasa nak tumbuk skrin laptop depa sebab lambat bebeno loadingnya.
6. Blog ini pernah merasa page rank (PR) 0.
7. Blog ini pernah merasa ber-URL kan http://inikisahtia.blogspot.com.

Semua di atas bukan cobaan tapi kebenaran. Yaa. Banyak yang Tia kena lalui sebelum dapat capai apa yang Tia ada sekarang dengan blog ni. Tak adanya mana-mana blog yang baru buat sehari esoknya follower terus meriban, trafik terus mencanak. Tak ada hokeh!

Rasa terharu kejap dengan blog Tia ni. Tak sangka langsong! Ngee ~ Sebab tu Tia selalu tanamkan semangat yang membara walaupun kadang-kadang macam hangat-hangat taik ayam je. Wakakaaa ~

Tia selalu fikir. Kalau Ben boleh, kenapa Tia tak boleh. Kalau Tia boleh, kenapa hangpa tak boleh. Betui dak? Betui dak?? Selamat berblog .. Dukacita sungguh bila tarikh nak berangkat pi sambung belajaq ni dah makin dekat. Wooaaaahh!



Previous
Next Post »

14 Comments

Click here for Comments
Freaky
admin
November 11, 2011 at 5:37 PM ×

teruskan berusaha dan berjaya tia :)

Reply
avatar
November 11, 2011 at 5:41 PM ×

Hihi betul2 :)
rasanya semua org pernah rasa pengalaman2 dr no 1 smpai no7 tu .

Reply
avatar
Cik Gee
admin
November 11, 2011 at 5:58 PM ×

tahniah tia dpt lanjutkan pelajaran! tak maw dukacita2.. best tuh.... <3

Reply
avatar
MadNip
admin
November 11, 2011 at 6:09 PM ×

Ini kah yang dinama kan cinta .. bahagia kita rasa .. bila kau kata cinta .. ohhhhhhhh ..... ( masih merasa apa yang tia pernah lalui tu .. ) HAHAHAHAHA

Reply
avatar
NZ Diaz
admin
November 11, 2011 at 6:34 PM ×

entri ini telah mendatangkan rasa cemburu, haha

good work Tia :D

Reply
avatar
November 11, 2011 at 6:54 PM ×

huwaaa
terasa semangat berbelog makin mencanak2 naik bile bace ni
heeeee

x pe tia, ada mase nnti, mase bljar tu, free2, jengah la belog okeh!=]

Reply
avatar
November 11, 2011 at 7:00 PM ×

daripada page rank 0 terus jadi 2 kan? hahaha kira hebatlah blog sis ni..

Reply
avatar
Azlan Hasan
admin
November 11, 2011 at 7:59 PM ×

keep up the the work tia...hehehe..

Regards,
-Strider-

Reply
avatar
alif haris
admin
November 11, 2011 at 8:37 PM ×

blog idupku hari-hari pn penah merasa itu semua :)

Reply
avatar
cik najihah
admin
November 11, 2011 at 8:56 PM ×

semua blog pun penah rase cmtu..sy penah hilang 10 followers dulu..

Reply
avatar
semutsengal
admin
November 11, 2011 at 9:10 PM ×

hahaha,


semua orang pun pernah jadi kosong,

Reply
avatar
GengStudent
admin
November 11, 2011 at 10:01 PM ×

wow ! motivasi terbaik untuk newbie =)

Reply
avatar
era kecik
admin
November 12, 2011 at 10:28 AM ×

suka kata2 kat atas tu..

untuk berjaya, kita kena bersusah2 dahulu, baru boleh bersenang2 kemudian.. ^^

Reply
avatar