Pernah Jumpa Blog Macam Ni Tak??

Assalamualaikum. Okey ini cerita sengal. Disebabkan takde topik, so Tia nak buat cerita merapu. Dah lama sebenarnya nak cerita tapi asek lupa aje. Umur baru 20 tapi pelupa. Hahaa~ Alaa, ringkas je ni. Santai-santai buat minum petang ke kan. 

Ada satu hari tu, macam biasalah kan blogwalking di blog-blog mereka. Tetiba sampailah di satu blog ni. Tia peliks lah kan. Apa ada dekat skrin laptop aku ni. Ada pulak semut duk pusing-pusing dalam skrin.

Semut masuk dalam skrin ke? Disebabkan tak puas hati, Tia kuis-kuis lah semut tu dengan jari telunjuk konon nak lestik semut tu suruh pi main jauh-jauh. Err~ peliks! Semut tu tak bergerak seinci pun. Lagi menggedik pusing-pusing dalam skrin ada.

Ni tak puas hati ni. Tia klik lah semut tu guna cursor. Laaa, semut hiasan rupanya! Entah dari mana dorang kutip semut tu lepas tu tempek dekat blog. Hahaa~ Adalah beberapa blog yang Tia jumpa. Tapi yang Tia ingat dua aje. Ce pi tengok semut tu dekat blog depa :)



Semut pun nak glamour okey! Err~ Mungkin encit SEMUTSENGAL patut bela seko :)
Previous
Next Post »

11 Comments

Click here for Comments
November 7, 2011 at 3:11 PM ×

uwh,,yen suka blog yang ada bela hamster,,,heheheh

Reply
avatar
hira
admin
November 7, 2011 at 3:41 PM ×

haha. saya pernah nak buat dalam blog tapi macam menyemak je. tu yang tak buat. hahaha. comel apa~

Reply
avatar
era kecik
admin
November 7, 2011 at 3:42 PM ×

hahhahaha.
nak jugak ke semut tu?
nanti era buat tuto ek.. hehehe

Reply
avatar
era kecik
admin
November 7, 2011 at 3:43 PM ×

assalamualaikum, kak tia >_<

apa khabar? harap kak tia sihat ye!

err, nak tanya.. kalo kak tia edit blog, selalunya kak tia ikut tuto blog siapa? ke kak tia guna tuto kak tia sendiri?

p/s: selamat hari raya aidiladha :)

Reply
avatar
November 7, 2011 at 4:30 PM ×

ehehe~ ada jumpa jugak.sama lar,duk kuis2 ingat semut betul.tertipu rupanya,tapi nice :D

Reply
avatar
Munnafendy
admin
November 7, 2011 at 4:47 PM ×

burung tweet dh ada...ni semut plak...nnti lama2 singa pun ada kot haha

Reply
avatar
November 7, 2011 at 6:15 PM ×

penaaahhh!
kekee
pestime tgk ade semut ke jalan2 dlm laptop aku ni
penye kat belog budak nihhhh
hehehehe

comei plak
kikikiki

Reply
avatar
semutsengal
admin
November 7, 2011 at 7:07 PM ×

gula dah naik sekarang, bela semut sesuatu yang tak menguntungkan.


LALALALALLALALA


#tia, knapa follower yang ke 1511 tu seksa sgt. AHAHAHAHAHA

Reply
avatar
ijA
admin
November 7, 2011 at 7:52 PM ×

Tia ..semut tu comel kann..

Reply
avatar
ijA
admin
November 7, 2011 at 8:06 PM ×

http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/11/tutorial-letak-semut-dalam-blog.html

Reply
avatar