Hati Orang Kita Tak Tau

Assalamualaikum. Entri ni takde kaitan dengan Tia tapi ada kaitan dengan adik Tia. Err, berkaitan dengan Tia lah jugak kan. Heh!


Adik Lelaki Tia : Ibu, Iwan nak pergi rumah kawan kejap lagi ye.

Ibu Tia : Eh, bukan kau dah ke rumah kawan kau tu ke minggu lepas?

Adik Lelaki Tia : Ha'ah, kawan dah ajak. Kenalah pergi jugak.

Ibu Tia : Mak ayah kawan kau tu tak marah ke asyik muka kau je yang datang ke sana? Ibu bukan apa, takut-takut ayah dia ke mak dia ke atau siapa-siapa dalam keluarga dia tu marah atau tak suka sebab kau selalu datang rumah dia.

Adik Lelaki Tia : Kawan Iwan kata tak lah bu. Mak ayah dia tak marah pun.


Hurmmm, Tia pun dah agak musykil sekarang. Betul ke mak ayah kawan adik Tia tu tak marah? Bukan apa, boleh dikata tiap minggu adik Tia ke sana. Katanya belajar. Ibu nak larang sangat pun tak boleh adik Tia tu lelaki. Takkan nak duduk rumah macam Tia saje kot? Ehemm..

Tapi, kalau betul mak ayah dia tak kisah Tia pulak yang salah sebab syak wasangka dengan orang. Aish, cemana ni..

Photobucket
Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
alif haris
admin
September 17, 2011 at 5:01 PM ×

hehe .. kalau pegi sana jgn sampai menumpang tidur dan mkn selalu sgt.. nnt terasa annoying pulak tuan rumah..
kalau datag sekadar nk belajar tu takpe kot :)

Reply
avatar
September 17, 2011 at 5:03 PM ×

jngn smpai nnt, bila anak dia buat jahat dituduhnya adik tia pulak yang ajar.

Bad People.

Reply
avatar
mrs redzuan
admin
September 17, 2011 at 5:41 PM ×

Datang rumah org n jaga perangai takpe kot :)

Reply
avatar
anamizu
admin
September 17, 2011 at 5:43 PM ×

kalo betol pegi utk study sesame tak slh kot rasenye TIA :)

Reply
avatar
ArulchelseA
admin
September 17, 2011 at 6:41 PM ×

btul bha..hati org mana kita tau bha.. kih kih kih

Reply
avatar
September 17, 2011 at 7:01 PM ×

kena jadi detektif ni Tia..hehehe

Reply
avatar
September 17, 2011 at 11:49 PM ×

huuuu
adik tia umo bapeee
kene soal selidik nihh
hehehe

Reply
avatar
emy|farid
admin
September 18, 2011 at 12:02 AM ×

bdk2 skg payah nak caya, emy ngan adik sndiri pun x caya sgt. bagai je alasan nye

Reply
avatar
September 19, 2011 at 9:29 AM ×

mungkin betul mak ayah kawan adik tia tuh tak kisah :)

Reply
avatar