Huru Hara

Assalamualaikum.


Dari semalam lagi masa menunggu keputusan PRU13 , orang dalam rumah ni huru hara samada keesokannya sekolah atau tidak. Pagi ni , huru hara tu berlaku lagi. Adik-adik yang sekolah rendah cuti, yang sekolah menengah ni kecoh sikit.


Lagipun , ibu sebenarnya hantar budak-budak yang sekolah menengah ni. Apa orang panggil , pirate eh? Haa , macam tu lah bunyinya. Anak-anak kawan ibu juga. Dorang beria minta tolong ibu hantarkan sekali anak dorang pergi sekolah. Tapi bukan free lah. Hehe :)


Yang peliknya , saya pula yang kena tanya budak-budak tu pergi sekolah ke tidak pagi ni. Hah? Mana lah saya tahu. Yang saya tahu , saya cuti. Bulan Jun nanti baru semester baru buka.


Kalau pergi sekolah , takut nanti sampai sana kena bagitahu cuti. Kalau tak pergi sekolah , takut nanti bukan cuti. Kesian dorang dilema. Sorry , tak dapat tolong.

Previous
Next Post »

3 Comments

Click here for Comments
reenapple
admin
May 6, 2013 at 8:59 AM ×

Hahah. Tapi kat negeri aku sekolah, walau parti mana yang menang, =)

Reply
avatar
Tinta Lana
admin
May 6, 2013 at 1:11 PM ×

Salam.

Itu cerita budak yang bersekolah. Yang bekerja pun sama ceritanya,hahaha. Ada yang mengalahkan budak, sibuk tnya hari ni tak cuti ke?hahaha.

Reply
avatar
Amanina Mads
admin
May 6, 2013 at 9:16 PM ×

haha.. harini guan eng bg cuti..

Reply
avatar