Keputusan Peperiksaan UiTM Dah Keluar

Assalamualaikum.


Hari ni 9 Mei. Boleh dikatakan hari penting juga bagi pelajar UiTM sebab keputusan peperiksaan untuk semester baru-baru ni dah keluar. Dan saya terlalu asyik dengan cuti sampai lupa hari penting ni. Saya betul-betul tak ingat yang hari ni dah 9 Mei.


Pagi-pagi lagi ada orang call tanya saya dah tengok keputusan atau belum. Lumrah kot bila kawan-kawan semua sibuk nak tahu keputusan kita.


Memandangkan keputusan agak cantik , memang tak lah saya nak kecoh-kecoh. Hehe. Sedih tu sedih lah. Tapi nak buat macamana. Sampai situ aje rezeki. Takkan nak saya guling-guling , meraung-raung kot? :)


Alhamdulillah , saya bersyukur dengan apa yang saya dapat. Tapi kena usaha lagi lah semester depan. Usaha kaw-kaw punya.


Keputusan peperiksaan dah keluar , keputusan asrama je belum. Masih dalam proses. Mohon diri untuk bersabar. Cuti pun masih ada baki sebulan lagi. Pejam celik , sebulan tu akan berakhir juga. Harus bersedia mental dan fizikal.

Previous
Next Post »

1 Comments:

Click here for Comments
Amanina Mads
admin
May 10, 2013 at 12:06 AM ×

mesti dekan.. btw tahniah :)

Congrats bro Amanina Mads you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar