Mengada-ngada

Assalamualaikum.


Seharian tak update apa-apa. Alasannya macam biasa. Sibuk katanya. Bukan sibuk jaga keluarga. Yelah , suami pun belum ada. Keluarga apa nak dijaga. Kalau keluarga yang utama , tak apa. Ibu ada. Sebab tu kami semua sihat-sihat belaka.


Saya sibuk berkarya. Jari gatal pergi hantar novel dekat Ilham Grup Buku Karangkraf sana. Padan muka. Baru bab pertama , dah garu-garu kepala. Belum lagi bab seterusnya. Tu lah , mengada-ngada pergi hantar buat apa? :D


Tolong doakan ya. Teringin juga nak siapkan novel pertama sebelum semester baru nak mula. Karya saya biasa-biasa saja. Tapi nak juga bagi orang baca. Sebab menulis adalah salah satu hobi saya.


Kalau nak baca , boleh klik Atas Nama Cinta :)

Previous
Next Post »

4 Comments

Click here for Comments
Tinta Lana
admin
May 6, 2013 at 1:15 PM ×

Lana pernah sekali je tia, menjejakkan diri ke laman ilham tu, tu pun slps membeli satu novel ni, epidemik t.. penulis tu ucap tanda trima kasih pada pmbca2 kat sana.

Anyway, good luck. Buatlah kerana minat..pasti ada hasilnya.. ^_^

Reply
avatar
Cik Tia
admin
May 6, 2013 at 1:34 PM ×

thanks Lana. hehe .. nak jadi penulis , tu lah cita2 tia :)

Reply
avatar