Penaja Header | By Lana

Dengan Nama Allah S.W.T Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.
Assalamualaikum,

Sepatutnya entri ni dah lama saya publish. Tapi tangguh punya tangguh, lambatlah baru dapat update. Ini bukan entri membodek. Tapi, selain mendoakan saya rasa ini juga salah satu cara untuk saya ucapkan terima kasih tak terhingga pada kak Lana selaku orang yang menaja header blog ini.

Terima kasih pada kak Lana yang bersabar dengan saya sehinggalah header ini siap dan benar-benar memenuhi citarasa saya.

Sebelum ini saya ada banyak sangat header. Tapi header tu semua ada dalam laptop saya yang dah rosak. Jadi saya pasrah. Kemudiannya saya ingat malas nak guna header dah. Konon nak yang simple saja. Sampailah saya bertemu dengan kak Lana. Mulanya saya cuma bergurau minta kak Lana buatkan saya header. Tak sangka kak Lana serius menunaikan permintaan saya tu.

Saya sengaja memilih gabungan warna merah jambu yang lembut dan 'baby blue'. Sebab kedua-dua warna tu bagi saya lembut dan comel bila dipadankan. Tapi tak ada gambar. Itu juga saya sengajakan. Saya cuma nak ada tulisan saja.

Pendek kata, saya sangat berpuas hati dengan hasil tangan kak Lana. Jadi, saya anggap kak Lana adalah penaja header blog saya ni. Terima kasih tau kak Lana. Semoga Allah merahmati kak Lana sekeluarga.



Sampai dua sekali kak Lana buatkan. Gembira tak terhingga sebab inilah pertama kali seingat saya, header kena taja dengan blogger lain. Kalau nak berkenalan dengan kak Lana, boleh klik header dekat bawah ni ye. Kak Lana memang peramah tau :D


Previous
Next Post »

8 Comments

Click here for Comments
reenapple
admin
May 23, 2013 at 9:28 PM ×

Wahhh.. comel dan simple. Nampak lembut. Aku pun dulu guna header lepas tu dah tak berminat. Aku lagi suka template blog aku skang. simple dan misteri. Wahahaha. :D

Reply
avatar
Unknown
admin
May 23, 2013 at 9:47 PM ×

hehe. sesekali tukar 'angin' nak pakai header :P

Reply
avatar
Ca Ezah
admin
May 24, 2013 at 1:41 AM ×

mcm cover novel gitu.. :)cntik! :)

Reply
avatar
Tinta Lana
admin
May 24, 2013 at 12:26 PM ×

Assalammualaikum Tia..

Terima kasih tia untuk doanya :)

Akak doakan tia selamat dunia n akhirat..moga apa yang dicari didunia ni ditemui.. ^_^

Tia muda lagi.. hope tia fokus pada perkara yg sepatutnya tia cari diusia muda ni.. do ur best in ur study, percaya pada diri sendiri ok ^^

Reply
avatar
OKje
admin
May 24, 2013 at 8:26 PM ×

Lembut warna dia Tia.....Dan simple!

Reply
avatar
Unknown
admin
May 24, 2013 at 9:13 PM ×

wah untung tu ada org nak taja header...hehe terbaik hasil tangan Tinta Lana... :)

Reply
avatar
Nina Mads
admin
May 24, 2013 at 11:49 PM ×

pndai kak lana edit :)

Reply
avatar
May 25, 2013 at 2:39 AM ×

lana mmg suka bab design2 cmni ^^

Reply
avatar