Tak Ada Kerja Cari Kerja

Assalamualaikum ..


Heheh! Ni memang takde keje nak cari keje dan kasi korang keje lah ni. Alaa, tapi keje ni takde gaji. Hahaa! Keje blogwalking lah weh. Tia nak senaraikan lagi peserta yang join segmen Tia hari tu.

Jeng, jeng, jenggg!


Ada satu sesi lagi dan itu adalah sesi terakhir. Hehee! Esok Tia kasi kecoh yeee. Apalagi, Follow dan komenlah di blog mereka. Eh, kan namanya segmen follow dan komen :)

Ohye, Tia nak buka tawaran edit blog secara percuma ni. Ada yang berminat? Apa? Tak faham? Takpe, boleh baca DI SINI. Kalau berminat, tinggalkan komen dan taip

SAYA NAK BLOG SAYA DIEDIT!

Ayat selain itu Tia tak terima ye. 3 orang terpantas. Huhuh! Okey done :)

Sekian...

Previous
Next Post »

7 Comments

Click here for Comments
July 8, 2011 at 10:08 PM ×

xnk edit blog...tp nk mtk wat banner leh x...hhehheeheh...law bleh la...law xbleh pon xpa...

Reply
avatar
syuxer
admin
July 8, 2011 at 10:29 PM ×

insyaAllah akan diterjah keras blog2 tuh ..:)

Reply
avatar
July 8, 2011 at 10:39 PM ×

sesi menerjah jap lagi.
nak mintak tia edit blog tapi bukan sekarang. ngahahaha. tunggu betul2 muak dengan rupa skrg. =)

Reply
avatar
adan
admin
July 9, 2011 at 12:00 AM ×

aku sama seperti komen 1st.. ngee :P

Reply
avatar
K
admin
July 9, 2011 at 12:22 AM ×

hehe, nak edit ape eh?

rasa dah ok sekarang T.T

Reply
avatar
Kei Seichi
admin
July 9, 2011 at 7:11 AM ×

SAYA NAK BLOG SAYA DIEDIT!
*mesti dah terlepas...huhu*

Reply
avatar
July 9, 2011 at 12:43 PM ×

dah berjaya bw semua blog diatas & follow semua kecuali blog http://hijaurumputitu.blogspot.com -> (blog sendiri) ehehehe

Reply
avatar