Bestnya Blog Ni ...

Assalamualaikum ..


Apa yang best dalam blog Tia? Hahaaa. Takde best pun. Yang bestnya sebab Tia pakai domain sendiri untuk blog Tia. Boleh terima tak? Hahaa!

Kenapa suka blog Tia ni? Sebab Tia pakai domain sendiri. Hahaaa! Tia dah beli domain, so mesti kena suka blog Tia ni. Hee~

Okeylah! Ini segmen dari Bangku Kosong. Tia baru ketemu sih! Nak ke blog beliau, sila klik header kat atas tu laju-laju okey.

Mood : Hati menangissssssss :(

Sekian... 
Previous
Next Post »

16 Comments

Click here for Comments
Unknown
admin
July 11, 2011 at 11:02 PM ×

yang bestnya tia..ada icon comel..last entri kahkah..emoticon.

macam mana nak buang scrool kiri kanan blog bro tia?

Reply
avatar
Tok Jabit
admin
July 11, 2011 at 11:15 PM ×

Hmm memang best terasa bila pakai domain sendiri ..lain macam impaknya ...

terima kasih ehh ..

Reply
avatar
Tok Jabit
admin
July 11, 2011 at 11:27 PM ×

Salam. Saya dah tunaikan hasrat. Dah ada dalam bloglist saya dah ..diam2 ehh .. :P

Reply
avatar
adan
admin
July 11, 2011 at 11:49 PM ×

setuju dengan bro ahmad.. kadang2 tu aku nak tgk icon comel tu jak.. jeles ai tau..

jap2.. mcm mana hati menangis ar?

Reply
avatar
Firdaus Life
admin
July 12, 2011 at 12:13 AM ×

ish ni buat rasa nak pakai domain sendiri :D

Reply
avatar
syuxer
admin
July 12, 2011 at 12:37 AM ×

okey..ala jangan la nangis k..:)..

emm pasal blog tia..icon cun..shoutbox unik,kemas,teratur,simple,laju dan hensem..:)

yang penting domain sendiri..ciss!! jeles plak syuk hahaha..:)

Reply
avatar
Unknown
admin
July 12, 2011 at 12:43 AM ×

kehkeh..tiang memang pkai domain sendiri..hehe

Reply
avatar
July 12, 2011 at 12:53 AM ×

berapa hingget nak beli domain?

Reply
avatar
Wanie
admin
July 12, 2011 at 1:49 AM ×

takde domain sendiri..huhu

Reply
avatar
ZWAN SABRI
admin
July 12, 2011 at 2:05 AM ×

Oriteeeeeee.. skarang jugak zwan p kat blog bangku kosong tuu.. ;)

MySuaraBlog: Tabik Springlah Sama Pakcik!

Reply
avatar
Anonymous
admin
July 12, 2011 at 4:56 AM ×

first, mmg best pakai domain sendiri. walupun xde xperience ag, tapi tgok je da boleh agak.. hehe..
second, contest pe plak haaaa..
third, tia menangis? why tia??

Reply
avatar
Unknown
admin
July 12, 2011 at 7:14 AM ×

@adan haha ! rasa macam mau menjerit jak . boleh ?

Reply
avatar
Unknown
admin
July 12, 2011 at 7:15 AM ×

@rafiq kos semua termasuk setup dari dorang , RM35 .. hehee

Reply
avatar
Unknown
admin
July 12, 2011 at 7:15 AM ×

@She's Gee tataw geee . sobbbbsss :(

Reply
avatar
Unknown
admin
July 12, 2011 at 10:50 AM ×

as salam..
alamak! segemen enche hasrul!
lalala~ pakcik tak banyak masa untuk ber-internet

>_<


takpe. tengok dari jauh je la..
haha~



by : http://fadzli-rt.blogspot.com

Reply
avatar