Gagal Curi Hati Blogger Lelaki

Assalamualaikum. Thanks for dropping by ..

Hey :)


Semenjak dua menjak bermenjak ni , aku mula notice something. Most of yang drop komen dekat entri-entri aku ialah blogger perempuan je. Aku boleh kira dengan jari hat yang blogger lelaki. Why the because?


Think positive Tia. Mungkin ada blogger lelaki yang mai datang blog tapi just baca and blah kut. Mungkin keypad dia rosak ke apa sampai takleh nak taip kan. Takpelah.


Or maybe dia nak cepat kut. Sebab tu baca je lepas tu blah. Anak dia menangis ke nak kena dodoi? Ke dia dah terlambat nak pi dating dengan aweks ke kan?


Atau jugak , memang blogger lelaki tak suka baca entri aku ni? Why , why? OMAII. Sebab blog aku peribadi je lebih eks? Ke gediks banyak? =.= Tak lah. Aku tak marah pun. Hak masing-masinglah kan. Mana boleh paksa-paksa.


Mean , aku memang dah gagal lah nak curi hati blogger lelaki untuk memahami perasaan wanita macam aku ni kan? Tapi takpe , daripada aku baca komen yang pedas dari depa , baik depa takyah komen kan. Aku ni mudah sentaf.


Tapi , tapi kannnnn. Sebenarnya , kalau korang perasan blogger wanita memang lebih ramai dari lelaki. Mungkin sebab tu kot aku kekurangan readers lelaki. Entah. Mungkin?

Previous
Next Post »

16 Comments

Click here for Comments
Unknown
admin
April 15, 2012 at 7:20 PM ×

takut salah cakap. haha

Reply
avatar
P#eoniX
admin
April 15, 2012 at 7:22 PM ×

lah...itu yang dirisaukan.....sy pon lelaki....bukan ape...kekurangan blogger lelaki dalam berblog adalah faktor utama...sy pon x der lah readers lelaki banyak sangat...satu hari nanti,satu lagik munkin faktor entry gak mempengaruhi cube godek sesetengah entry dari blog lelaki...bukan sy punye blog lah...mean't org lain...mesti cite pasal bola sepak,kereta,dsb...heehheh...janganputus asa....keep writing...lelebih lah pulak...heheheh...

Reply
avatar
Abu Bagi
admin
April 15, 2012 at 7:42 PM ×

ni blogger lelaki datang komen hehehehe :P

Reply
avatar
Ujie Othman
admin
April 15, 2012 at 7:46 PM ×

mmg blogger prmpn lagi ramai..tu pasal la.

Reply
avatar
Nour Adieb
admin
April 15, 2012 at 8:04 PM ×

Maybe dowang nda sempat maw tinggalkan komen,cbuk kali aar

Reply
avatar
April 15, 2012 at 8:28 PM ×

hahahaha... beselah tu... sbb pompuan lagi banyk jd blogger..

Reply
avatar
alien
admin
April 15, 2012 at 8:41 PM ×

blogger laki ramai yg dah bersara kot

Reply
avatar
najihahfara
admin
April 15, 2012 at 9:21 PM ×

maybe blogger laki ni x sempat kot hihi

Reply
avatar
kim
admin
April 15, 2012 at 10:17 PM ×

maybe blogger laki suka jd silent reader je??hihi

Reply
avatar
Mek Onie
admin
April 15, 2012 at 10:36 PM ×

lelaki ni lain sikit,dia sukakan entri yang bersahaja... and yang pasti blogger laki kureng ...

Reply
avatar
Unknown
admin
April 15, 2012 at 10:36 PM ×

haha secara jujurnya blogger lelaki lg rajin mengomen dr blogger perempuan tau. serious! :P

Reply
avatar
aliza
admin
April 15, 2012 at 10:54 PM ×

salam kenal dan dofollow sini

alamak akak pun pompuan... x doterima ke? x terima akak menerimakan diri gak ek... x reti malu kot akak ni, tapi pada akak x kisah asal ada yg sudi datang,.. carpet merah akak hamparkan...

Reply
avatar
Ezad Skytech
admin
April 16, 2012 at 12:10 AM ×

haha..ada je blogger lelaki yg rajin komen2 ni..hee~

Reply
avatar
unknown
admin
April 16, 2012 at 5:26 PM ×

lelaki hmpir pupus kq.. hahha.. btw, tdik bce pasl full time blogger.. seronoklah akq jdik full time blogger wlaupown untuk bebrapa bulan..

seronok gila kowt !

Reply
avatar
ary_lee
admin
April 16, 2012 at 11:28 PM ×

Urmmmm...
Blogger laki salu akn support blogger laki..
Errrr.. ye ke?
HahahahaXD

Reply
avatar