Panggil Je Aku Kakak

Assalamualaikum .. Tercetusnya idea aku nak taip entri ni bila dah ramai student yang 1 kampus dengan aku dekat Tawau tu panggil aku kakak even agak terlambat sikitlah.

Masa aku mula-mula dekat kampus , ramai yang tak tau umur aku. Dorang ingatkan aku sebaya dengan dorang 18 tahun (2011). Sekali masuk tahun 2012 barulah sikit demi sikit tau yang umur aku dah 21.

Tau tak apa maksudnya? Awet muda lettew. Hahaa! Sikit demi sikit jugak ada yang dah panggil aku kakak. Oloh comelnyeee.

Ada sesetengah perempuan , dia tak suka kena panggil kakak. Katanya terasa diri agak tua atau mungkin ada sebab lain itu aku tak tau. Tapi bagi aku , aku tak kisah kalau dorang nak panggil aku kakak.

Aku dapat rasakan yang bila dorang panggil aku kakak , terasa diri ini dihormati mereka. Bukanlah aku kata yang tak panggil aku kakak tu kuaja. Tak! Mungkin dorang tak biasa kan. Takpe.

Bila dorang panggil aku kakak , aku rasa yang dorang rapat dengan aku. Dorang pun macam selesa panggil aku kakak berbanding kawan-kawan aku yang lain. Layanan dorang dengan aku pun awesome + tip top! Hehe , terlebih sudah :))

Mood : Rindu dengan mereka-mereka ..
Previous
Next Post »

6 Comments

Click here for Comments
Dayang Deno
admin
April 3, 2012 at 8:53 AM ×

deno teringin org panggil kakak sbb deno ni xde adik.. anak bongsu.. org panggil adik je...

Reply
avatar
semutsengal
admin
April 3, 2012 at 9:33 AM ×

hai akak. bila na blnja adik ?



kahkahkah

Reply
avatar
April 3, 2012 at 9:44 AM ×

21 je kot.. aku 22. ahakxzz :P

Reply
avatar
awEEN
admin
April 3, 2012 at 10:27 AM ×

hye sis..biasenye kalu pompuan ni mne yang beza umo xbape nak jauh xkesah je xpanggil kakak kan.. =)

Reply
avatar
Anonymous
admin
April 3, 2012 at 11:55 AM ×

chemay sejak masuk praktikal ni
semua pesakit chemay panggil adik.
biarpun pesakit tuh dah umur 30.
hehe
:P

Reply
avatar
April 3, 2012 at 1:42 PM ×

Tia, study dimana skrg ni? ya ampun..lamanya x dgr kabar Tia kan huhu

Reply
avatar