Tak Semestinya Itu Yang Berlaku

Assalamualaikum. Sebenarnya masa mula-mula tadi aku nak buat tajuk lain. Tapi tajuk tu gile panjang. "Apa Yang Kita Tengok Tak Semestinya Sama Dengan Apa Yang Berlaku".. Perhh!

Aku rasa bosan tadi so aku pun suka-suka hatilah tengok video dekat youtube. Nak tau aku jumpa apa? Mestilah jumpa video. Adeh ..

KLIK SINI UNTUK TENGOK VIDEO

Lepas aku tengok video tu , aku dapat satu pengajaran.

Jangan terlalu cepat membuat andaian kalau belum diselidik situasi yang sebenar. Macam dalam video ni lah.

Bukan apa , kita ni kadang-kadang terlalu ikutkan perasaan. Nampak boyfriend jalan dengan perempuan lain , terus p serang boyfriend. Tak selidik pun siapa perempuan tu. Kalau kakak atau adik dia macamana?

Nak tengok video tu? KLIK SINI ..
Previous
Next Post »

4 Comments

Click here for Comments
April 4, 2012 at 8:35 AM ×

tak semestinya apa yg kita lihat tu, itula yg difikirkan berlaku huhuu

Reply
avatar
maszull
admin
April 4, 2012 at 11:47 AM ×

assalamualaikum Tia...ye la kena pastikn betul2kn...:)

Reply
avatar
Hanif
admin
April 4, 2012 at 2:25 PM ×

Jangan hukum seseorang sebelum kaji..betull..betull

Reply
avatar