Sampai Bila Nak Berblog?

Assalamualaikum. Thanks for dropping by ..

Hiiii :)


Lately , aku asyik update sehari sekali je. Blogwalking pulak , takat balas jejak yang komen entri aku dengan yang ada dalam bloglist je. Yang lain , fuhh~ Jangan katalah kan. At least ada jugak update nya daripada takde.


Pernah terfikir tak sampai bila korang nak berblog? Sebelum ni aku tak terfikir. Tapi sekarang baru aku terfikir. Kalau boleh , aku nak berblog sampai aku lepas kahwin. Aku tak kire , aku nak jugak.


Kepada encik bakal suami yang aku sendiri tak tau siapa , "boleh tak saya nak terus berblog?" Hewhew .. Tapi kan , tapi kan. Saya nak upgrade sikit. Pakai hosting sendiri boleh? Awak kata , awak sayang kan. Hewhewhew ;)


Plan aku kira macam tu lah. Nak berblog sampai bila-bila. Tapi tengoklah. Manusia cuma merancang. Kot-kot nanti dah bertukar nama blog , Ini Kisah Tia dan Family? Atau , atau Ini Kisah Puan Tia? Harharharr. Mimpilah kan?


By the way , aku sayang dunia blog ni. Dah macam hobi tetap pun ada. So , wait and see je lah kan sampai bila karier aku berblog ni akan bertahan?

Previous
Next Post »

20 Comments

Click here for Comments
Cikrosecute
admin
April 21, 2012 at 3:19 PM ×

hahaha...akak pun tak tahu sampai bila...

Reply
avatar
Zehan Ilyana
admin
April 21, 2012 at 3:23 PM ×

waaa..
saya tak pernah terfikir soal ni..
tapi, lepas baca ni..
erm..saya pun rasa nak berblog sampai bila-bila..hehehe..

blogging is exciting! :D

Reply
avatar
Unknown
admin
April 21, 2012 at 3:26 PM ×

cik eca pun selalu jugak terfikir...sampai bila nak berblog??
dan selalu terfikir..apa akan jadi kalau suatu masa nt bila cik eca dah xde kat dunia nih..apa kan jadi pada belog cik eca...?tia pernah fikir mcm tue tak?? ^^"


*cik eca tag tia tuk giveway ni
http://asitiamidza.blogspot.com/2012/04/freeshawls-giveaway-by-missmyd.html

Reply
avatar
Unknown
admin
April 21, 2012 at 3:30 PM ×

kan kita update entri waktu free je.
hehehehhe
kira hobi la tu kan

Reply
avatar
eva
admin
April 21, 2012 at 5:02 PM ×

sy pun ada terfikir jugak sampai bila nak berblog.. kot nanti ada anak ada masa ke tak nak berblog.. hehe..

Reply
avatar
ZWAN SABRI
admin
April 21, 2012 at 5:04 PM ×

itula pasai.. penah terpikir jugak sampai bila nk berblog sbb lani pown dah rasa macam malas2.. HUHU

Reply
avatar
Abu Bagi
admin
April 21, 2012 at 5:32 PM ×

bagus la kau sehari sekali.. aku 3 4 hari sekali.. tu pun kalau rajin.. semangat dah tak macam dulu.. but still update lagi la...haha..

Reply
avatar
Ujie Othman
admin
April 21, 2012 at 6:56 PM ×

hmm..tak tau nak jwb..
selagi ada daya, mmg nak tulis blog.
blog sbg wadah akak menyampaikan sesuatu pd org ramai. Juga sbg tmpt jalinan persahabatan.

Reply
avatar
-eim-
admin
April 21, 2012 at 7:28 PM ×

selalu ja fikir mcm tu..
tapi, wait n c je la.
kalau dh bz giler2, bhabuk blog nanti~~

^^

Reply
avatar
ary_lee
admin
April 21, 2012 at 8:04 PM ×

Ini kisah Puan Tia??
Hahahaha!
Lex arrr tia.. baru 21^^

Reply
avatar
April 21, 2012 at 8:06 PM ×

sy pun penah gak terfikir mcm ni... smpai bilalah sy nk berblog..kot kot tetiba nk berhenti berblog ke satu hari nanti...xpun, wariskan kpd ank cucu..awwww

Reply
avatar
Ezad Skytech
admin
April 21, 2012 at 9:20 PM ×

tu la Tia..tak pernah terfikir nak berblog sampai bila...hee~

P.S - Ini Kisah Puan Tia...auww...(^^,)

Reply
avatar
P#eoniX
admin
April 21, 2012 at 9:21 PM ×

rate-rate banyak blogger otai yang dah bersara...takut gak satu ari nanti kene bersara gak dari dunia blogger...kalau nak teruskan gak jadiklah...ini kisah nenek tia...kah...kah...kah...

Reply
avatar
maszull
admin
April 21, 2012 at 10:21 PM ×

assalamualaikum Tia...wah menariknya...:)

Reply
avatar
April 21, 2012 at 10:39 PM ×

Kak, teruskan blogging taww!
Syaa sentiasa baca entry akak even syaa tak komen. Heehe. Godluck kak :)

Reply
avatar
Ben Izer
admin
April 21, 2012 at 11:41 PM ×

Err. .pendapat saya, berblog sampai akhir hayat. .ada orang cakap, berblog sampai bergelar warga emas saja. .tapi, aku argue. .hakhak. .cuba tgok ni-> http://chedet.com . .tgok sapa owner dia:)

p/s: im on plkn next month. .ehehe. .

Reply
avatar
Ben Izer
admin
April 21, 2012 at 11:42 PM ×

Err. .pendapat saya, berblog sampai akhir hayat. .ada orang cakap, berblog sampai bergelar warga emas saja. .tapi, aku argue. .hakhak. .cuba tgok ni-> http://chedet.com . .tgok sapa owner dia:)

p/s: im on plkn next month. .ehehe. .

Reply
avatar
April 22, 2012 at 7:21 PM ×

Insya'Allah sis mau berblog sampai bila2..dh mcm separuh dr diri plak blog ni hehe

tp kan, ndak pandai2 bah hosting, aritu menang contest dpt hosting 3 tahun, dorg balik2 tanya napa x tuntut hadiah, pasal sis ndak pandai atur hosting hahaha

Reply
avatar
Ben Izer
admin
April 22, 2012 at 7:47 PM ×

@sutera_kasih: h0sting? Woowwww. .

Reply
avatar