Susahnya Si Kacak dan Cantik

Assalamualaikum ..
Terima kasih sudi singgah blog Tia dan baca entri ;)

"Eh, hensemnya dia. Mesti dah ada awek ni.."
"Cantiknya awek tu. Mesti ramai yang terkejar-kejar dekat dia.."

Korang pernah berfikiran macam tu tak? Nampak aje lelaki hensem, perempuan cantik mesti kata dia dah berpunya. Betul ke macam tu? Cuba tanya mereka-mereka yang cantik dan hensem tu. Haha!

Mesti susah nak percaya kan kalau dorang-dorang yang cantik dan hensem tu single. Habislah dorang kalau semua orang berfikiran macam tu. Dah sah-sah membujang sampai ke tua. Tapi kadang-kadang mereka-mereka ini juga yang cari pasal.

Mentang-mentanglah cantik/hensem, set kat kepala otak "Alaa, aku kan cantik/hensem. Mesti laku punya." Yakinnye kau. Ingat semua pandangan sama ke? Tak sama okey.

Kalau dah dapat yang hensem/cantik tu pula satu masalah lagi. Kongkong sangat! Yelah, takut kena kebas. Hari-hari susah hati. Rasa macam nak ikat dan kurung aje dalam almari. Elok sangatlah tu. Kepam lah bawah ketiak ye..

Kesimpulannya, sapa-sapa yang rasa dirinya cantik dan hensem. Pandai-pandailah bawa diri. Sila comotkan diri anda supaya tak kelihatan hensem dan cantik lagi. Haha!
Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
ArulchelseA
admin
May 30, 2011 at 6:52 PM ×

hahaha...nasib sy tk hensem..tk perlu la nak comot2 kan diri..memang dah comot pun...kih kih kih

Reply
avatar
Mohd Ridhuan
admin
May 30, 2011 at 7:00 PM ×

ehhehhehhehe...
susah gak jadi yang ade rupe ni,,,
yng single pun,....
org ingt dah berpunye,...
hehehhehe

Reply
avatar
NuMeeQah
admin
May 30, 2011 at 7:29 PM ×

hahahaha semua makhluk Allah cantik2...
awww!! awak pun cantik juga..~
tapi kwn saya pernah ckp,org cantik ni slalu nya xberpunya lg,sbb memilih la ckit..namapun cantik/hensem laa...huh..!! saya xleh trima yg itu hhehe

Reply
avatar
Epy Ain
admin
May 30, 2011 at 7:59 PM ×

sangat2 setuju !

Reply
avatar
Freaky
admin
May 30, 2011 at 8:28 PM ×

biasanya yang cantik dan hensem tu masih lagi single. jadi cepat2 la amik peluang yang ada. hahaha

Bukti Lelaki itu Rumit

Reply
avatar
dreamygirl
admin
May 30, 2011 at 8:44 PM ×

salam..nk komen..he3..
cantik tu subjektif..kita selalu pandang cantik dari paras rupajekan..memang sesiapa pon suka tgok yng cantik..lumrah,fitrah..sy pon..hu2..

baca sini,best>>
http://dreamygirl-inspirasihidupku.blogspot.com/2011/05/beauty.html

Reply
avatar
May 30, 2011 at 9:07 PM ×

<--- xpernah jadi lelaki ensem..., xtau la nk describe cm ne.. hehehehe

Reply
avatar
May 30, 2011 at 10:38 PM ×

@Arulchelsea : yaka ? padahal tak mau ngaku ;)

@Mohd Ridhuan : tu lah pasal ;)

@Numeeqah : hehe .. Tia bersyukur dengan apa yang Allah dah anugerahkah ;)

@Epy Ain : tq ;)

@Freaky : cepat2 ;)

@dreamygirl : Tia jugak ;)

@Taufiq : Tia pun tak pernah ;)

Reply
avatar