Kejam Pijak Kucing Sampai Mati

Tia rasa nak nangis bila tengok gambar perempuan (dalam gambar kat atas tu) bunuh kucing yang tak berdosa dengan kejam sekali. Dia belai-belai kucing tu lepas tu tanpa belas kasihan dipijak-pijak kucing tu sampai mati.

Tia tak tau nak cakap apa perempuan ni. Kalau tak suka kucing tu, tak apa. Biarkan aje. Jangan dianiaya.. Gambar dan cerita Tia dapatkan dari sini..

Perbuatan menyeksa atau menganiaya binatang adalah jelas haramnya. Al-Imam Ibnu Hajar al-Haitami Rahimahullah mengkategorikan menyeksa binatang itu termasuk dalam dosa dosa
besar. Rasulullah Sallallahu ‘alaihi wasallam bersabda:

“Sesiapa yang menyeksa sesuatu yang bernyawa, lalu tidak bertaubat, nescaya Allah menyeksanya pada Hari Kiamat.”
(Hadits riwayat Ahmad) - sumber

UPDATE : 31/05/2012 (01:41 AM)
Entri ini telah diedit. Maaf!
Previous
Next Post »

24 Comments

Click here for Comments
adwafarahin
admin
May 15, 2011 at 2:50 AM ×

mcm tai ckp la..klu x suka jgn aniaya die
kesian kot

adwa pon x suka kucing atau lebey tepat takut sbnrnye

tp xde la sampai nk buat cmtu

aishh manusia semakin kejam la skrng!

Reply
avatar
adan
admin
May 15, 2011 at 2:58 AM ×

sebelum ni pernah tgk gak video ni.. kejam..!!!

Reply
avatar
ABU
admin
May 15, 2011 at 3:18 AM ×

wuh kejam mcm sial..kat mane ni..
early this yr pun ada kes mcm ni kat malaysia kan..pasal buda pengkid tu..kecoh!!

sedih tengok kucen dia buat mcm tu..

Reply
avatar
Miss Tira
admin
May 15, 2011 at 3:42 AM ×

Ada masalah jiwa ke apa pompuan ni. Kalau orang pijak dia tahu pulak melalak. Bongok tak bertempat.!!

Reply
avatar
shatooman
admin
May 15, 2011 at 4:39 AM ×

dh tgk video ni dulu..sumpah loya sampai x lalu nk makan~ mmg cilaka ini pompuan.. kalu blh, ingin rasanya nk pijak2 dia mcm dia wt kat kucing tu... ish~

Reply
avatar
Nurul Afifah
admin
May 15, 2011 at 8:02 AM ×

gila punya perempuan..tgok..agama islam sikit punya bagus..islam pon take care..tu pon ramai kata bkn2 pasal islam

Reply
avatar
May 15, 2011 at 10:50 AM ×

pernah tengok tapi tak sempat habis sebab rasa kesian kat kucing tu dan rasa tak pegi tembak je pompuan kejam tu...

Reply
avatar
cik sakura
admin
May 15, 2011 at 11:26 AM ×

ish..kenapa kejam sangat..

Reply
avatar
syen
admin
May 15, 2011 at 11:45 AM ×

kejam sungguh..

Reply
avatar
ArulchelseA
admin
May 15, 2011 at 12:23 PM ×

orang gila ni..bodoh..

Reply
avatar
forever love
admin
May 15, 2011 at 12:48 PM ×

ada gak org yg sifat cmtue.. die suke tgk org or binatang tersiksa...

Reply
avatar
nelly
admin
May 15, 2011 at 1:08 PM ×

pernah tengok ..jerit2 nelly ...
rasa macam nak pijak-pijak dia ~

Reply
avatar
EYFAalias
admin
May 15, 2011 at 1:31 PM ×

eyfa dh tgk dh vid ni. benci oh. :( kejam gila.

Reply
avatar
~syue~
admin
May 15, 2011 at 2:17 PM ×

erk!!! melampau pompuan ni.. sian ank kucing tuh :(

Reply
avatar
Syat0za Zai
admin
May 15, 2011 at 2:53 PM ×

err, kuar jugak video ni yek...huhu

zai tak tgk scence last tu.. skang baru dpt tgk (gambar) eiyee!! kejam!

Reply
avatar
amny
admin
May 15, 2011 at 3:23 PM ×

harapnye die diberi kesedarann....

*memang dasar pembunuh...xberhati perut langsung

Reply
avatar
May 15, 2011 at 6:42 PM ×

kejamnya... kesian kucing tu. :(

Reply
avatar
~Eule-owlsz
admin
May 15, 2011 at 6:51 PM ×

hurm....xsanggup nk tgk...kejam2...nk nangis aq....dh la aq ni obses ngn kucing....hurmmm :'(

Reply
avatar
cik azeya
admin
May 15, 2011 at 6:58 PM ×

kenape buat mcm tu. huu sakit. :(

Reply
avatar
Arpiiz
admin
May 15, 2011 at 9:04 PM ×

pernah juga tengok blogger buat tentang hal ni..

kejam gila lah..

Reply
avatar
aNiss :):)
admin
May 16, 2011 at 2:42 AM ×

errr... aniss pun tak suke kucing!! sebenarnya takut kucing... tapi memang sedih tengok kucing tu dibunuh cam tu.. kejam!!

Reply
avatar
Mohd Safwan
admin
June 4, 2011 at 12:36 AM ×

kong ajor punyer pompuan!!

Reply
avatar
Anonymous
admin
August 9, 2011 at 11:34 AM ×

Apa jenis manunia agaknya tu..?

Reply
avatar