Sunday, May 15, 2011

Kejam Pijak Kucing Sampai Mati

Tia rasa nak nangis bila tengok gambar perempuan (dalam gambar kat atas tu) bunuh kucing yang tak berdosa dengan kejam sekali. Dia belai-be... thumbnail 1 summary
Tia rasa nak nangis bila tengok gambar perempuan (dalam gambar kat atas tu) bunuh kucing yang tak berdosa dengan kejam sekali. Dia belai-belai kucing tu lepas tu tanpa belas kasihan dipijak-pijak kucing tu sampai mati.

Tia tak tau nak cakap apa perempuan ni. Kalau tak suka kucing tu, tak apa. Biarkan aje. Jangan dianiaya.. Gambar dan cerita Tia dapatkan dari sini..

Perbuatan menyeksa atau menganiaya binatang adalah jelas haramnya. Al-Imam Ibnu Hajar al-Haitami Rahimahullah mengkategorikan menyeksa binatang itu termasuk dalam dosa dosa
besar. Rasulullah Sallallahu ‘alaihi wasallam bersabda:

“Sesiapa yang menyeksa sesuatu yang bernyawa, lalu tidak bertaubat, nescaya Allah menyeksanya pada Hari Kiamat.”
(Hadits riwayat Ahmad) - sumber

UPDATE : 31/05/2012 (01:41 AM)
Entri ini telah diedit. Maaf!

24 comments

  1. mcm tai ckp la..klu x suka jgn aniaya die
    kesian kot

    adwa pon x suka kucing atau lebey tepat takut sbnrnye

    tp xde la sampai nk buat cmtu

    aishh manusia semakin kejam la skrng!

    ReplyDelete
  2. sebelum ni pernah tgk gak video ni.. kejam..!!!

    ReplyDelete
  3. wuh kejam mcm sial..kat mane ni..
    early this yr pun ada kes mcm ni kat malaysia kan..pasal buda pengkid tu..kecoh!!

    sedih tengok kucen dia buat mcm tu..

    ReplyDelete
  4. Ada masalah jiwa ke apa pompuan ni. Kalau orang pijak dia tahu pulak melalak. Bongok tak bertempat.!!

    ReplyDelete
  5. dh tgk video ni dulu..sumpah loya sampai x lalu nk makan~ mmg cilaka ini pompuan.. kalu blh, ingin rasanya nk pijak2 dia mcm dia wt kat kucing tu... ish~

    ReplyDelete
  6. gila punya perempuan..tgok..agama islam sikit punya bagus..islam pon take care..tu pon ramai kata bkn2 pasal islam

    ReplyDelete
  7. pernah tengok tapi tak sempat habis sebab rasa kesian kat kucing tu dan rasa tak pegi tembak je pompuan kejam tu...

    ReplyDelete
  8. ada gak org yg sifat cmtue.. die suke tgk org or binatang tersiksa...

    ReplyDelete
  9. pernah tengok ..jerit2 nelly ...
    rasa macam nak pijak-pijak dia ~

    ReplyDelete
  10. eyfa dh tgk dh vid ni. benci oh. :( kejam gila.

    ReplyDelete
  11. erk!!! melampau pompuan ni.. sian ank kucing tuh :(

    ReplyDelete
  12. err, kuar jugak video ni yek...huhu

    zai tak tgk scence last tu.. skang baru dpt tgk (gambar) eiyee!! kejam!

    ReplyDelete
  13. harapnye die diberi kesedarann....

    *memang dasar pembunuh...xberhati perut langsung

    ReplyDelete
  14. hurm....xsanggup nk tgk...kejam2...nk nangis aq....dh la aq ni obses ngn kucing....hurmmm :'(

    ReplyDelete
  15. kenape buat mcm tu. huu sakit. :(

    ReplyDelete
  16. pernah juga tengok blogger buat tentang hal ni..

    kejam gila lah..

    ReplyDelete
  17. errr... aniss pun tak suke kucing!! sebenarnya takut kucing... tapi memang sedih tengok kucing tu dibunuh cam tu.. kejam!!

    ReplyDelete
  18. Apa jenis manunia agaknya tu..?

    ReplyDelete