2nd Anniversary Giveaway Ieyza Afieyna

Dah lama tak menjoinkan diri ikut apa-apa segmen , contest or giveaway ni.
Tapi , bagi menghormati jemputan dari adik Zura.
Saya joinlah jugak.
Kot-kot tuah saya menyangkut dekat situ kan?
Hehe.



1. Letak Banner - DONE
2. Follow Blog - DONE
3. Like Page - DONE
4. Tag Blogger - DONE


So , saya nak tag :

Tarikh tutup giveaway ni 06 Jun 2012 pada jam 11:59 PM.
Untuk maklumat lanjut , boleh klik banner warna pink di atas tu ye.
So , beramai-ramailah join ye.
Kut-kut rezeki lekat dekat situ.
AMIN.
Hehe.

Previous
Next Post »

2 Comments

Click here for Comments
hidayah
admin
May 24, 2012 at 2:44 PM ×

oh enam june yek..
hoho cam gitu sempat lah akak
join sekali..

ok..sekarang akak nak mula pikir nak tag saper pulak..

Reply
avatar