Tia Nak Letak Gambar Boleh?

Assalamualaikum ..
Terima kasih sudi singgah blog Tia dan baca entri ;)

Sebenarnya di lubuk-lubuk dan penjuru hati Tia ni teringin juga nak tempek gambar barang sedua ke dua-dua ke kat blog ni. Terdetik jugak kat hati "eh, aku pun comel apa.." Haha! Yelah, nak jugak orang puji-puji "Tia, comel gile laa!" Wahaha!

Pendapat koranglah kan, penting ke tak penting untuk blogger lain kenal muka blogger lain? Sebab macam yang Tia nampaklah kan. Blogger-blogger yang terkenal ni semua ada gambar masing-masing. Maksudnya, orang boleh kenal lah siapa dorang ni.

Haha! Okeylah Tia tak letak. Tunggu gambar kahwin Tia lah. Eh tak nak lah jugak. Kang tak pepasal ada kutuk suami Tia sebab lagi hensem dari Aaron Aziz. Grr~

Previous
Next Post »

20 Comments

Click here for Comments
June 9, 2011 at 12:36 AM ×

assalamualaikum..

kalo tia rase lebeh selesa tak letak pic, okey jer sbnrnyer..

yg ske letak pic cam sy nie sbb ske amek gambo benornyer..makanya, bnyak la gambo blebihan.. so letak la.. hahah..

so.. andalah penentunya! acewahh.. hahaa..:)

Reply
avatar
eyOne
admin
June 9, 2011 at 12:36 AM ×

singgah.. aku nak conteng skit kat komen ni...

http://apps.facebook.com/alrenaroushe/

Reply
avatar
Tea Dno
admin
June 9, 2011 at 12:37 AM ×

haha, letaklah. mengidam tengok rupa Tia ni. hehe.



BEN ASHAARI AJAK KRITIK BLOG AKU

Reply
avatar
June 9, 2011 at 12:42 AM ×

letak la satu gambar. sekurang2 nye rakan2 blogger len leh tau muka kawan kita kn :)

Reply
avatar
myzziema
admin
June 9, 2011 at 12:44 AM ×

pendapat ziema lah kan, kalau nak letak gambar biar lah berpada2. jangan lah asyik duk tayang muka dekat entry je kan. kalau yang dah pemes tu, tok sah cakap lah. dorang dah ada nama. apa2 yang dorang buat tetap ramai yang suka. just yang baru2 ni, kalau boleh, lebihkan info dlm berblogging. tu pendapat ziema je lah. lain org lain pandangan. blog dia, suka hati dia lah. hee :P

Reply
avatar
June 9, 2011 at 12:46 AM ×

Takpelah..letak jer..bg kita penting gak..utk mengenal lebih rapat antara blogger..tp klu tia x nk letak..takpelah..terpulng pada tia.. :)



Lagi-Lagi PhotoShoot

Reply
avatar
Arpiiz
admin
June 9, 2011 at 12:50 AM ×

terpulang, kalau rasa macam nak orang kenal, letak lah 1 or 2 gambar..^^

p/s : kenapa label tu ada nama nora elena sekali ye..hehe

Reply
avatar
June 9, 2011 at 12:50 AM ×

teringin jugak nak tengok muka tia. hihih
:)

Reply
avatar
June 9, 2011 at 1:01 AM ×

awk pnah x tgok gmbr sy? haha..

Reply
avatar
Kei Seichi
admin
June 9, 2011 at 1:05 AM ×

boleh je letak..ape salahnye kan..just jangan letak gambar yang x patut la..hehe..
sopan2 suda bha..*cubaan utk bercakap mcm org sabah..hehe*

Reply
avatar
amna
admin
June 9, 2011 at 1:59 AM ×

salamualaik..

miss tia, pasal makanan halal haram tu, sila rujuk entri terbaru ni linknya :
http://pemadamp.blogspot.com/2011/06/info-baru-bukan-semua-kod-e-tu-haram.html

*lepas baca sumber lain, didapati sebahagian kod e yang dikatakan mengandungi bahan terlarang sebenarnya tidak dapat di sahkan. sekadar digelar SYUBAHAH (diragui) jadi kena sama2 renung & fikirkan

Reply
avatar
belog|amiyo
admin
June 9, 2011 at 2:24 AM ×

sebab tia ni perempuan. lagi molek lah kalau tia tak letak gambar. :)

Reply
avatar
Mehmed -
admin
June 9, 2011 at 4:56 AM ×

kalau letak,bagus..kalau tak letak,alhamdulillah..Ahaks!

Reply
avatar
misscha
admin
June 9, 2011 at 6:37 AM ×

ala...letak la leh misscha kenai....

Reply
avatar
nur adam
admin
June 9, 2011 at 7:49 AM ×

tiaa..ingatka oper nk letak gmbar akk td..he3
bagus tia,letak gamba sendiri..Bob af kata..mesraaaaaa....;)

Reply
avatar
Ca Ezah
admin
June 9, 2011 at 7:55 AM ×

ca KURANG letak gambar sorang2..tak berani sgt..ngee~ sebab dengan klik pakcik google, leh jer kuar gmbar tu kat mana2...

TP KAN...SATU PERKARA YG CA TGOK DUNIA BLOG NIE, ORG TAK PENTINGKAN RUPA..KDG2 MEMANG KITA TAK TAU PEMILIKNYA SIAPA, KITA SUKA..SEBAB APA? SEBAB ENTRY DIA YG MENARIK..TAK MACAM FB..KENA KENAL ORGNYE.. :)

Reply
avatar
June 9, 2011 at 9:13 AM ×

ape slhnye kalau nak letak kan...boleh orang knl ^^

Reply
avatar
Unknown
admin
June 9, 2011 at 9:17 AM ×

nak letak takpe. taknak letak pun tak ape. tapi teringin juga nk tgk tia. mana tahu terserempak ke? boleh tegur2. ehehee

Reply
avatar
June 9, 2011 at 7:07 PM ×

tp an..byk sgt gmbo pown bosan gk~~ mysterious is sometimes g0od~~ hehehee~

Reply
avatar
Akunyer
admin
June 10, 2011 at 10:15 PM ×

letak ja..tapi jangan banyak2... sket-sket sudah.. pendapat Ticer la nih...

Dah mula nak sakit-sakit

Tak payahla renggang-renggang..rapat-rapat la syok

Reply
avatar