Jangan Ingat Kau Lepas!

Assalamualaikum ..
Terima kasih sudi singgah blog Tia dan baca entri ;)

Wanita 1: sayang, u cintakan i ?
Lelaki : of course la i cinta kan u. sangat-sangat tau ! Kalau u takde mati i
Wanita1: betul ?
Lelaki: ye sayang, i tak tipu
Wanita1: u ni, jangan la raba2 i
Lelaki: i raba sikit je sayang
Wanita1: tak nak la. kalau terlanjur macam mane?
Lelaki: kita kahwin la. i jumpa parents u
Wanita1: betul ? U nak kawen dengan i ?
Lelaki: betul sayang. sumpah! u diam je. jangan cakap ape-ape. i pegang sikit2 je

SETAHUN LEPAS TU ...

Wanita1 : sampai hati u tipu i.. dulu u kate nak kahwin dgn i. tapi bila u dah dapat i, u kahwin dengan perempuan lain
Lelaki : i lelaki, u ingat i nak kahwin dengan perempuan yang senang2 i boleh dapat ? i nak perempuan yang suci. bukan mcm u yang senang2 bagi tubuh pada lelaki yang bukan bergelar suami. u ingat i bodoh nak kawen dengan u ?
Wanita1: sampai hati u ckp mcm tu. dulu, mase u nak macam2 janji manis u bagi. Tapi sekarang u salahkan i ?
Lelaki: i lelaki. i cuma nak uji u. tapi u bagi i ambil la
Wanita1: u memang jantan tak guna. i menyesal kenal dengan u
Lelaki: u menyesal ? tapi i puas. jangan lupa datang kenduri i nanti!!
Wanita1: u akan dapat balasannye nanti

MALAM PERTAMA LELAKI DAN WANITA2

Lelaki: sayang. i love u so much
Wanita2: me to sayang
Lelaki: i bertuah kahwin dengan u.
Wanita: i pun sayang tapi i ada something nak bagitahu u
Lelaki: ape dia sayang?
Wanita2: sebenarnya.. u bukan lelaki pertama yang tido dengan i. i pernah tido dengan semua teman lelaki i. untuk suke-suke cari kepuasan. tapi bile nak kahwin, i cari lelaki baik mcm u untuk jadi suami i. u tak kesahkan ?
Lelaki: WHAT ??????????????????!!!!!


Yaa! Balasan cash kau dapat. Tak payah tunggu lama-lama nak dapat balasan kan. Kau tipu dia, orang lain tipu kau.. Masa tu sapa yang bersorak? Syaitan lah! Berdekah-dekah syaitan tu gelak..

Sekian..
Previous
Next Post »

33 Comments

Click here for Comments
K
admin
June 17, 2011 at 2:32 AM ×

hambik ko!!

hehe, kena balik :P

Reply
avatar
gadisarawak
admin
June 17, 2011 at 3:30 AM ×

sebab tu kita kena ingat apa yg kita buat...
hidup ni roda... jht blsnnya ht.. baik dpt blsn baik.. =)

Reply
avatar
Arpiiz
admin
June 17, 2011 at 3:34 AM ×

entry ni tia ada amik dekat mana2 ke, sebab rasanya cerita ni macam dah pernah baca..

padan muka laki tu, nak sangat yang suci kan..haha

Reply
avatar
June 17, 2011 at 5:17 AM ×

lol!!! great story..serve him right @ padan muka!!!!

Reply
avatar
Anonymous
admin
June 17, 2011 at 6:00 AM ×

hahaha.. padan muke itu lelaki.. agak2 ade ke kes cmtu happen real?

Gee baru tulis "Effect Pelam bila Exam"

Reply
avatar
Akunyer
admin
June 17, 2011 at 6:25 AM ×

What u give u get back..selalunya cenggitu la...

Teringat zaman kanak-kanak

Reply
avatar
Kei Seichi
admin
June 17, 2011 at 8:17 AM ×

waaa..padan muka laki tu...hahaha

Reply
avatar
Unknown
admin
June 17, 2011 at 9:08 AM ×

haha..padan muka laki tu..nak yg suci kunun..

p/s: perempuan yang baik dengan lelaki yang baik dan mcm tu jugak sebaleknye..hehe

Reply
avatar
Kc Kasedah
admin
June 17, 2011 at 9:09 AM ×

what you give, u get back aaa kan? haha :)

Reply
avatar
arituarini
admin
June 17, 2011 at 10:03 AM ×

waaaahh dasat entri tia..pengajaran yg memang berguna...

Reply
avatar
Unknown
admin
June 17, 2011 at 10:13 AM ×

HAHA. betul betul! lelaki selalu macam tu. dah banyak dh kes mcm ni. Yang perempuan pn sama. dah tahu lelaki ni tak boleh percaya jangan la nak serahkan A sampai Z kat laki tu. Grrrr!

Reply
avatar
myzziema
admin
June 17, 2011 at 10:14 AM ×

yes, penzina pasangannya penzina jugak.

Reply
avatar
Unknown
admin
June 17, 2011 at 10:25 AM ×

tau takper..akan ada balasannyer nanti

Reply
avatar
June 17, 2011 at 10:48 AM ×

malam tu gak kena talak... melalak pengantin pompuan adoii..

Reply
avatar
Munn Jaafar
admin
June 17, 2011 at 10:49 AM ×

hambik kau...geram baca yg kat atas tu,bila tgk ending trasa puas pulak...tiga2 sengal.tiga2 tak takut dosa.

Reply
avatar
anez zamri
admin
June 17, 2011 at 11:26 AM ×

hahaha..betul2..memang tuhan bayar cash...tak kena pada kita mungkin kena pada anak cucu kita.. :)

Reply
avatar
June 17, 2011 at 11:41 AM ×

LOL. aku suka entry ni. mmg inilah realiti zaman sekarang. sememangnya Allah maha adil. semua yg kita buat pasti ada balasannya. mohon sharing. sesuai utk ditunjukkan pada semua member2 aku. great post!!

Reply
avatar
isma
admin
June 17, 2011 at 12:12 PM ×

perrrggghhh... memang tuhan bagu cash... tak payah nak mohon kad kredit.. ALLAH maha pemurah.. bagi cash lagi tu....

Reply
avatar
June 17, 2011 at 12:51 PM ×

tu la..lelaki yang baik untuk perempuan yang baik,,jangan mulakan yang ringan-ringan..hihi..=)

pesanan dari ustajah..=)

Reply
avatar
Anonymous
admin
June 17, 2011 at 1:12 PM ×

hahahaha padan mukee..
rosak kan anak dara orang pandaiii..
last2 dapat balikkk
:))

Reply
avatar
Anonymous
admin
June 17, 2011 at 1:42 PM ×

Hahahahaha, mmg pdan muka gila la dkat mamat tu. Haishhh, jahat btol ><

Reply
avatar
June 17, 2011 at 2:14 PM ×

dalam al-quran pun ada mention kalo xsilap i...perempuan yg baik untuk lelaki yang baik juga....kan...so what u give u get back lah kan....

Reply
avatar
Noor Fatin
admin
June 17, 2011 at 2:37 PM ×

amek kau. kena cash! padan muka! hahaha nak cari baik konon. kan dah kenaa

Reply
avatar
.
admin
June 17, 2011 at 2:45 PM ×

hahaha , padan muka !!!!

Reply
avatar
kiwi
admin
June 17, 2011 at 5:01 PM ×

ow..hihi..bwt baik dibalas baik..bwt jahat dibalas jht ^^

Reply
avatar
Unknown
admin
June 17, 2011 at 5:10 PM ×

wanita mudah dipujuk rayu..
kena kuat sikit...k

Reply
avatar
June 17, 2011 at 8:10 PM ×

hahaha...
padan muke... =P

Reply
avatar
adan
admin
June 17, 2011 at 9:43 PM ×

penah terbaca story ni.. padan muka laki tu.

Reply
avatar
June 17, 2011 at 10:03 PM ×

hadoii.. kenape wanita yang semporna tuh p tidoq ngan die.. iskkkk.... klu laki tuh bkn no 10 pon die still mentenok.. ahaiii .. but moral of the sroty whta u give u get back la kn hahah

Reply
avatar
June 17, 2011 at 11:16 PM ×

perghhh~ kau2 kena.. bukan sekali wanita2 tu tido ngan lelaki, byk kali tu.. lg hebat dr lelaki tu.. =.="

Reply
avatar
Aisyah Aina
admin
June 18, 2011 at 12:30 AM ×

kesian gila kot..haha..padan muka..

Reply
avatar
June 18, 2011 at 1:07 AM ×

hahaha padan muka laki tu..
kelaka je..mmg kene ar btang hidung dy..cash n carry teruss haha grrrr

Reply
avatar