Entri Apa Ni?

Assalamualaikum ..
Terima kasih sudi singgah blog Tia dan baca entri ;)

Kenapa susah nak buat entri? Selalu Tia tanya orang macamana nak buat entri? Mesti dapat jawapan "buat ajelah!". Memanglah nak buat. Tapi macamana? Serius Tia bagitau idea sentiasa ada difikiran Tia.

Tia nak cerita itu, Tia nak cerita ini. Tapi bila nak start menaip aje tetiba termenung. Bukan seminit dua. Tapi sampai 15 minit pun ada. Tiba-tiba lagi pulak dengar lagu hindi dekat tv. "Eh, abang Salman Khan punya ceritalah. Tinggal jap laptop nanti sambung.."

Haha! Dah tak tau ke mana sudahnya entri yang nak dibuat tadi. Sudah jatuh ke mana tak tau. Maka bertambah-tambahlah draft.
Previous
Next Post »

9 Comments

Click here for Comments
jellybeans
admin
June 7, 2011 at 12:41 AM ×

same goes to me.kdg2 tuh,nak update satu entry pon memikirkannya sampai sejam.last2,biorkan aje tak berupdate.lagi2 nak buat entry tutorial.memang nak kena buat betul2,kalau tak,orang tak paham susah pulak..

Reply
avatar
Firdaus Life
admin
June 7, 2011 at 12:41 AM ×

haha sama la tia oii.. duk termenung, garu kepala. last last tak dapat jugak. haih tensen.. wah dah 26 pageview untuk sejam yang pertama hari ni.. bagus :D

Reply
avatar
nur adam
admin
June 7, 2011 at 2:25 AM ×

x pa tia..bila idea ada..taip jer..bila draft da berlambak..anytime tia bole check..mana yg tak mahu bole buang..agak2 n3 yg dulu bole pakai..rcycle balik le..so n3 selalu ada..tak habis..he3

Reply
avatar
Ezad Skytech
admin
June 7, 2011 at 2:43 AM ×

haha... sama la kita... nak buat satu entri punya la bermacam-macam gaya buat... masih tk masuk jugak idea... (^^,)

Reply
avatar
faizlaster
admin
June 7, 2011 at 2:48 AM ×

best entry ni..ngeeee

Reply
avatar
Hitam Putih
admin
June 7, 2011 at 2:59 AM ×

0ops?? sory Tia, Iwan tegolek kat blog Tia.. trus nak komen.. hehe..

Reply
avatar
Gary Asip
admin
June 7, 2011 at 3:05 AM ×

hahaha.... kekeringan idea memang sinonim la ngan blogger..hahaha... tapi gary ada 1 sumber idea tetap....


BLOGWALKING!!! hehehe...

Reply
avatar
Anonymous
admin
June 7, 2011 at 8:11 AM ×

hehe sebab tu chemay selalu simpan idea dalam draft fon.
untuk senang buat entry.
tak ada lah termenung lame2 masa nak menulis
:)

Reply
avatar
Ca Ezah
admin
June 7, 2011 at 9:30 AM ×

ca bnyk idea..tp tenet slow mmbuatkn ca xde mood nk wat entry sbb payah nk upload gmbar,, :(

Reply
avatar