Susahnya Nak Makan Aiskrim Ni

Assalamualaikum ..
Terima kasih sudi singgah blog Tia dan baca entri ;)

aiskrim sedap
*Carian Google*
Korang tau tak aiskrim tu sedap? Tau tak??? Huhuh! Tia adalah salah seorang dari yang berjuta-juta lemon tu suka makan aiskrim. Tiap kali jalan dengan ibu, mesti nak makan aiskrim. Tapi tu lah. Nak makan aiskrim tu depan orang ramai malu siut.

Terjilat-jilat tak ketentuan hala. Haha! Buat malu je. Tapi sedap. So, kena tunggulah sampai ibu datang dan masuk dalam kereta lepas tu makan puas-puas. Heheh!

Masa nak membeli pun satu hal. Orang asyik duk tengok je masa Tia membeli. Segan tu seganlah. Nanti dorang kata "dah tua bangka pun masih mencekik aiskrim!"

So, Tia cakaplah kuat-kuat dekat akak tu. "Kak, cepat sikit boleh? Adik saya dah menangis dalam kereta tu nak makan aiskrim.." Haha! Hamek kau. Haa, cakap pasal aiskrim lagi. Tia suka makan aiskrim dekat mcDonalds. Sedap woo :)

aiskrim sedap

Previous
Next Post »

22 Comments

Click here for Comments
Akunyer
admin
June 14, 2011 at 10:54 AM ×

suka mcflurry... nyam nyam...wahh nak kena p kk nih...

Terharu sehingga rasa nak menitiskan air mata syahdu

Reply
avatar
safurara
admin
June 14, 2011 at 10:57 AM ×

alaaa knp nk bli pun malu.lex sudah tia.akk ni pun beratur gak bli eskrem.rilexx je.heheh

Reply
avatar
kiwi
admin
June 14, 2011 at 11:07 AM ×

aiskrim! sedapnyaa nyum2 .. tapi nak makan kat luar memang agak malu. hehe

Reply
avatar
Kei Seichi
admin
June 14, 2011 at 11:08 AM ×

bestnye..nak sikit..hehe.. =P

Reply
avatar
arituarini
admin
June 14, 2011 at 11:16 AM ×

kih kih kih..pandai ek kata adik yg nak..ayat mengcover ...kih kih kih

mcD kt mana tu tia? hehe

Reply
avatar
June 14, 2011 at 11:25 AM ×

lily x seberapa suke mkn aiskrim..tp klu Qis..ya..x blh lalu dpn MCD..mesti nangis2 nk minta beli aiskrim tu..kemain lg aiskrim yg diminta tu sundae chocolate.. ;)

Reply
avatar
deeya
admin
June 14, 2011 at 11:31 AM ×

homaai ! terliur laah tia .. eskrim itu sedap tahu . sape kate eskim untuk bebudak jer meh aku cekik . kih3 !

Reply
avatar
Ayie
admin
June 14, 2011 at 11:48 AM ×

beli kornetto sambil nyanyi lagu akim ft stacy dihadapan encik awek.. wow.. hahaha

Reply
avatar
amna
admin
June 14, 2011 at 11:51 AM ×

sundaechoco/chocoTop mmg sedap lemak berkrim ^,^
p/s:kalau malu rugi la.. hehe

Reply
avatar
June 14, 2011 at 12:09 PM ×

suka jugak makan aiskrim!!suka sangat...=)

selalu beli mini cornetto tu..letak dalam peti ais sekali ngap je..habiss..hihi..=)

Reply
avatar
Hans Hanis
admin
June 14, 2011 at 12:09 PM ×

hahaa
kadang2 segan juga nak menjilat2 aiskrim tu dekat pasaraya
tapi xkisahlah
janji sedap sudah
orang pandang tu anggap jer diorang pun nak juga
hahaha

Header Baru Blog Hans....Comel Tak?

Reply
avatar
June 14, 2011 at 12:35 PM ×

hahahahaha...kelakar lah tia....kita hari2 singgah mobil beli ice cream sambil tgu cik laki dtg .....tpi tgu dlm kete bru makan...hahahhaha...malu kan...dah tua bangka...

Reply
avatar
syuxer
admin
June 14, 2011 at 12:39 PM ×

ala rileksla..beli aiskrim adalah hak asasi manusia..xde peruntukkan akta yang mengatakan orang dewasa dilarang belinya..lantak pi la orang yang dok tengok2..macamlah dia x pernah makan aiskrim kan

Reply
avatar
June 14, 2011 at 12:57 PM ×

Liza pun suka makan ais krim..tak kira perisa ape pun. :)

Reply
avatar
June 14, 2011 at 1:01 PM ×

eh...
nak malu ape tia...
ak ni dah tua bangka
still suke makan es krim tau...
siap jilat depan org ramai lg...
layan beb... hahaha

Reply
avatar
Gary Asip
admin
June 14, 2011 at 1:14 PM ×

hehehehe... adik pulak yang jadik mangsa... hahaha...

anyway, gary orang tawau la... bukan LD.. hihi...

Reply
avatar
Firdaus Life
admin
June 14, 2011 at 1:32 PM ×

tu sundae coklat kan ? bestt

Reply
avatar
mOon EyEzS
admin
June 14, 2011 at 1:50 PM ×

...betOi...sekarang nih ssh betOi nak makan eskem di khalayak ramai.....
nanti depa pk ke lain....

Reply
avatar
Unknown
admin
June 14, 2011 at 2:34 PM ×

baa~ CAK!!

buat sendiri lg puas hati..

Reply
avatar
Noor Fatin
admin
June 14, 2011 at 2:45 PM ×

hahaha saya anak tunggal. kalau beli aiskrim, saya akan cakap adik saya nak makan. padahal xde pun ;P

Reply
avatar
Damn Nations
admin
June 15, 2011 at 3:30 AM ×

Perlu ke malu nak beli aiskrim tia? haha saya beli byk2 makan sorang2 depan org ramai buat bodo jew.. hehe org pandang2 tu nak aiskrim je *be positive*... don't worry.. try ar makan byk aiskrim di tgh2 mall. hahaha peace!

Reply
avatar